Kerroin eilen miehelleni että mulla oli mukava päivä
Mies ilkeilee, kiusasi ja raivosi koko illan että sai mut itkemään. Hänellä oli ollut huono päivä ja halusi sellaisen mulle. Diagnoosi?
Kommentit (74)
Hän ilkeilee, koska hän nauttii siitä ja tietää, että sinä nautit myös siitä tunteesta olla alistettu.
Vierailija kirjoitti:
Juokse.
En voi.
Ja vieläkin tietysti väität, että lapsenne ei huomaa, että suhteenne ei ole tasavertainen. Vaan teillä on kaikki oikein hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Ja vieläkin tietysti väität, että lapsenne ei huomaa, että suhteenne ei ole tasavertainen. Vaan teillä on kaikki oikein hyvin!
Kun tuo tapahtui. Hän oli urheilu harkoissa.
Mä vaan haluaisin tietää onko hän esim narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Teillä on molemmilla mielenterveyshäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on molemmilla mielenterveyshäiriö.
Ei ole.
Ei narsismidiagnoosia tuosta kuvauksesta voi antaa. Mutta sen voi sanoa, ettei hänellä ole tunne-älykkyyttä, tai ehkä kyse on itsetuntemuksen puutteesta, mutta siihen ei ole omaa diagnoosinumeroa.
Vierailija kirjoitti:
Ei narsismidiagnoosia tuosta kuvauksesta voi antaa. Mutta sen voi sanoa, ettei hänellä ole tunne-älykkyyttä, tai ehkä kyse on itsetuntemuksen puutteesta, mutta siihen ei ole omaa diagnoosinumeroa.
Sitä ei kyllä ole ja hän on itsekin sanonut ettei ole empaattinen.
Missä sä nyt asut, ammattivalittaja? Ajoiko se mies sut pois kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaattisuuden piirre kyllä liittyy narsisimiin, mutta ollakseen narsisti pitää olla muistakin narsismin piirteitä. Empatiaa ei myöskään ole esim. Aspergerilla.
Vierailija kirjoitti:
Missä sä nyt asut, ammattivalittaja? Ajoiko se mies sut pois kotoa?
Samassa paikassa. Ei ajanut vaikka onhan se entisestään taas lisää muuttunut siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empaattisuuden piirre kyllä liittyy narsisimiin, mutta ollakseen narsisti pitää olla muistakin narsismin piirteitä. Empatiaa ei myöskään ole esim. Aspergerilla.
En tiedä millainen on Asperger? Mutta mun mieheni on muiden ihmisten kanssa sosiaalinen, kiltti, huumorintajuinen.
Hän haluaa enemmän huomiotasi. Häntä ärsyttää jos sinulla on ollut kivaa ilman häntä. Hänellä on itsetunto-ongelmia.
Miksi kerroit sille, että sulla oli mukava päivä? Yrititkö siis olla sarkastinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerroit sille, että sulla oli mukava päivä? Yrititkö siis olla sarkastinen?
Mulla oli eilen ihan oikeasti mukava päivä.
Mukava päivä vaikka mies ilkeili ja raivosi?
Vierailija kirjoitti:
Mukava päivä vaikka mies ilkeili ja raivosi?
Mukava päivä siihen asti kun hän ei ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa enemmän huomiotasi. Häntä ärsyttää jos sinulla on ollut kivaa ilman häntä. Hänellä on itsetunto-ongelmia.
Hän aina kehuskelee itseään joten itsetunto-ongelmat kuulostaa oudolta. Ja hän ei nimenomaan halua huomiotani.
Juokse.