Niinistö eläkkeelle!
Kaikki mukaan talkoisiin! Äänestetään Sale eläkkeelle huolehtimaan lapsestaan!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako työssäkäyvää 8h /arkipäivä yli 70- vuotiaasta vauvan isää tiedät?
Sale on jo nyt niin kitkerä ja vanhetessa se luonteenpiirre yleensä vahvistuu, että olen kyllä huolissani lapsen puolesta. Voin kuvitella miten Sale tiuskii kun piltti pyrkii isän leikitettäväksi. Pitäisiköhän tehdä lasu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako työssäkäyvää 8h /arkipäivä yli 70- vuotiaasta vauvan isää tiedät?
Sale on jo nyt niin kitkerä ja vanhetessa se luonteenpiirre yleensä vahvistuu, että olen kyllä huolissani lapsen puolesta. Voin kuvitella miten Sale tiuskii kun piltti pyrkii isän leikitettäväksi. Pitäisiköhän tehdä lasu.
En ole saanut tuollaista kuvaa Saulista kuin sinä.
Kuutisen vuotta sitten oli samoja keskusteluja kuin nyt. Joku epäili et Sauli on liikaa kovettunut kun on itse kokenut kovia. Vaimo menehtyi liikenneonnettomuudessa ja itse joutui poikansa kans kokemaan tsunamin.
Kovettumiseen tuli vastauksia, et ei ole sitä. Eräs sanoi, että tuntee Saulin ja tietää että huolehtii läheisistään ja vieraammistakin. Sauli oli asunut kirjoittajan isoäidin naapurina kauan sitten ja pitänyt isoäidin huolta. Totesi että Sauli ei ole sellainen "kansanlipoja".
Toinen kertoi, et Sauli on niitä jotka tekevät hyviä tekoja eivätkä tee niistä numeroa. Tiedetään et Sauli on lahjoittanut suuria summia hyväntekeväisyyteen ja jättänyt etuuksiaan nostamatta ja alentanut palkkiotaan.
Saulin ansiosta ei nykyedustajat saa enää ruhtinaallisia sopeutumuseläkkeittään kun puuttui siihen. Arvot on kohdallaan.
En tietenkään tiedä. Mutta minulla oli työtoverinsa kirurgi joka sai yli 60v vielä kaksi lasta ja teki normaalia työpäivää ja vielä eläkkeelle jäätyään 68v piti yksityisvastaanottoa.
Toki 70v "tuoreet"isät ovat harvassa mutta jos on hyvä kuntoinen niin moni tavan kansalainenkin tekee työtä jopa yli 70v.