Gynekologi sanoi vaginaani "nätiksi"
Kun olin vanhemmanpuoleisella miesgynekologilla gynekologi sanoi Vaginaani (olen ns. Viivapillu) "nätiksi :/
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
#metoo
!"#¤#"% puritaani
Minun käydessäni urologilla, miesurologi kehui kulliani isoksi. Mitä ajattelin? No en mitään. Tai no, totta puhuen olin ihan tyytyväinen, hän jos joku niiden koot tietää.
Mitä sun sitten pitäisi ajatella? No olla tietenkin iloinen, että sinulla on nätti toosa. Mies on varmaan nähnyt niitä aika paljon ja ilmeisesti paljon rumempia.
Tässä trillissa gynekologi kehui vaginaa, ei vulvaa johon häpyhuulet kuuluvat.
Vagina eli emätin.
Kohteliaisuus tämäkin, mieti nyt jos olisikin haukkunut rumaksi.
No mulle on sanonut että siisti ja hyvänmuotoinen. Tulkitsisin nätinkin samoin.
Eli että on rakenteeltaan jees, ei oo tulehduksia ja kaikki kunnossa ...sellainen ammatillinen arvio kai se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vagina eli emätin.
Joo ja painaisit pilkunnussijana meetoo -nappia vaikka ois kehunut nutturatukkaasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vagina eli emätin.
Joo ja painaisit pilkunnussijana meetoo -nappia vaikka ois kehunut nutturatukkaasi
Nussin mitä nussin mutta ei gynekologi sano vagina tarkoittaessaan vulvaa. Et kai sinäkään niin sano?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vagina eli emätin.
Nussin mitä nussin mutta ei gynekologi sano vagina tarkoittaessaan vulvaa. Et kai sinäkään niin sano?
Mistä tiedät mitä tarkoitti?
Tarkoitin siis vulvaa. Minulla on pienet sisemmät häpyhuulet ja jos ulompiä ei levitä, se on pelkkä viiva, uloimmat huulet ovat kyllä hieman pulleat.
Ap
Kerran myös eräs gynekologi sanoi ultraäänitutkimusta tehdessään että minun munasarjat ja kohtu ( sisemmät sukuelimet) on "kuin oppikirjasta". :) se oli kyllä kohteliaisuus ja ehkä tuokin miesgynekologi tarkoitti "nätillä" että on siisti.
Ap
Gyne ei kommentoinut viivapilluasi.
Buhuu. Did not häppen.