Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten suhtautuminen ehkäisyyn

Vierailija
08.01.2018 |

Tapailin kerran pari kuukautta erästä kolmikymppistä lapsetonta naista kertomatta, että minulta on piuhat poikki. Tässä ajassa ei tietenkään lasten hankinnasta tullut mitään puhetta, mutta kerran hän antoi minun panna paljaalla, kun olimme molemmat humalassa, ja kondomeja ei ollut käsillä. Itseäni kuumotti jälkeenpäin vähän, kun en tiennyt neidin tautitilannetta, mutta vähän yllätti, miten rauhallisesti hän otti sen, että suhteellisen tuore mies laski sisään. Mahtoiko salaa jopa toivoa raskaaksi tulemista?

No, ei tullut lasta eikä muitakaan sukupuolitauteja.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisiin hupakoihin sekaannut kun ei välitä. Pikkutouhussa on aika isot asiat loppupelissä kyseessä. Mitä tuo kertoo neitokaisen järjen juoksusta ?

Vierailija
2/18 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hei puhua nämä asiat hyvissä ajoin. Itse olisin vain puhtaasti helpottunut, jos miehellä olisi piuhat poikki, koska se tarkoittaisi sitä, että ei tarvitsisi huolehtia ehkäisystä, kun en itsekään halua lapsia. Tosin itsellä on myös ehkäisykapseli kädessä. Eipä tätäkään näe ulospäin, ja tämän ansiosta en olisi kovin paniikissa, jos mies panisi paljaalla.

Puhukaa, niin ei tarvi arvuutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän vain tuntee kiertonsa.

Vierailija
4/18 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on väärin. Sen olisi pitänyt olla "naisen suhtautuminen ehkäisyyn".

Vierailija
5/18 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti jälkiehkäisyn? Tiesi että sellainen aika kuusta että raskaus epätodennäköinen? Löytyyhän noita vaihtoehtoja.

Niin, ja ap on aika syvältä kun jätti tuossakin tilanteessa kertomatta vasektomiasta. Mutta tällä palstalla oppii että maailma on täynnä itsekeskeisiä ja pahantahtoisia ihmisiä. Onneksi itselle sattui rehellinen puoliso. Ehkä ihmiset viehättävät kaltaisiaan?

Vierailija
6/18 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kerran pari kuukautta erästä kolmikymppistä lapsetonta naista kertomatta, että minulta on piuhat poikki. Tässä ajassa ei tietenkään lasten hankinnasta tullut mitään puhetta, mutta kerran hän antoi minun panna paljaalla, kun olimme molemmat humalassa, ja kondomeja ei ollut käsillä. Itseäni kuumotti jälkeenpäin vähän, kun en tiennyt neidin tautitilannetta, mutta vähän yllätti, miten rauhallisesti hän otti sen, että suhteellisen tuore mies laski sisään. Mahtoiko salaa jopa toivoa raskaaksi tulemista?

No, ei tullut lasta eikä muitakaan sukupuolitauteja.

Käytän samaa keinoa, mutta hätävalheena jotta saan ruiskuttaa iloliemet tyttöihin. Kiertelen työni vuoksi ympäri Suomea ja tapaan paljon uusia naisia ravintoloissa ym. paikoissa. Kun menet naisen luokse etkä anna oikeita tietoja; nimiä, puhelinnumeroita jne. niin kukaan ei myöhemmin juokse perässä asian tiimoilta. Todennäköisesti kaikki käyvät hoitamassa vahingon pois, jos pullat on uunissa. Jos joku haluaa pitää vahingon, niin hei geeniperimäähän se vain jättää lisää.

Vierailija
7/18 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi sinun panna paljaalla? Tuohan tarkoittaa sitä, että itse ensin pyysit. Eikö sinulla tullut mieleen, että et olisi ehdottanut mitään ja olisit kieltäytynyt, jos nainen olisi ehdotellut?

Vierailija
8/18 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä riittää kun sanoo naisille: "Ilman kumia tuntuu paremmalta"

Yleensä naiset vastaavat: "mun kanssa ei ole pakko käyttää"

Vierailija
9/18 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa tekee hölmöyksiä. Mulla on ehkäisy.

Vierailija
10/18 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hei puhua nämä asiat hyvissä ajoin. Itse olisin vain puhtaasti helpottunut, jos miehellä olisi piuhat poikki, koska se tarkoittaisi sitä, että ei tarvitsisi huolehtia ehkäisystä, kun en itsekään halua lapsia. Tosin itsellä on myös ehkäisykapseli kädessä. Eipä tätäkään näe ulospäin, ja tämän ansiosta en olisi kovin paniikissa, jos mies panisi paljaalla.

Jos on pitkäaikainen kumppani, nii ymmärrän. Mutta lyhyemmissä itse en ainakaan ehkäise vain lastensaannin takia vaan myös tautien.

Vierailija
11/18 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoi sinun panna paljaalla? Tuohan tarkoittaa sitä, että itse ensin pyysit. Eikö sinulla tullut mieleen, että et olisi ehdottanut mitään ja olisit kieltäytynyt, jos nainen olisi ehdotellut?

Ei tarkoita.

Vierailija
12/18 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhukaa, kaikkihan puhuu aina totta. Varsinkin saadakseen ihan vaan seksiä. Ja sukupuolitaudit on ihan pikkujuttu, ettei tarvitse panikoidan kunhan ei vaan raskaaksi tule. 

Raskaudesta pääsee halutessaan eroon, mutta kaikista sukupuolitaudeista ei aina pääse.

Vierailija
13/18 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otti jälkiehkäisyn? Tiesi että sellainen aika kuusta että raskaus epätodennäköinen? Löytyyhän noita vaihtoehtoja.

Niin, ja ap on aika syvältä kun jätti tuossakin tilanteessa kertomatta vasektomiasta. Mutta tällä palstalla oppii että maailma on täynnä itsekeskeisiä ja pahantahtoisia ihmisiä. Onneksi itselle sattui rehellinen puoliso. Ehkä ihmiset viehättävät kaltaisiaan?

Miksi jollekin satunnaisella suhteelle pitäisi puhua kuin puolisolle?

Vierailija
14/18 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli ihan täysi mahdottomuus, että naisellekin olisi tehty sterilisaatio? Tai hän ei voisi tulla raskaaksi jostain muusta syystä? Mahdollisten tautien takia kondomin jättäminen pois noni tuoreen tuttavuuden kanssa on typerää, mutta kertoo ihan yhtä paljon miehen kuin naisenkin suhtautumisesta ehkäisyyn.

Vierailija
15/18 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikkien tavoite ja ihanne ei ole päätyä kahden väliseen suljettuihin parisuhteisiin.

Vierailija
16/18 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon puhutaan siitä, miten miehet haluavat panna paljaalla, mutta kyllä naisetkin mielellään unohtavat sen kondomin. Heillä on kuitenkin päätösvalta abortista, joten miksikäs ei.

Vierailija
17/18 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ihmiset niin huolettomasti panevat ilman ehkäisyä lyhyissä säädöissä/tapailuvaiheessa. Olen monesti kuullut että (ainakin miehen mielestä) paljaalla tuntuu paremmalta mutta silti mielestäni aika vastuutonta toimintaa. 

Vierailija
18/18 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon puhutaan siitä, miten miehet haluavat panna paljaalla, mutta kyllä naisetkin mielellään unohtavat sen kondomin. Heillä on kuitenkin päätösvalta abortista, joten miksikäs ei.

Juu. Muistan yhden naisen joka kertoi mulle että yhdenillanjuttuja oli riittänyt ja kun me päädyttiin sänkyyn niin sanoi että "ei sun tarvii käyttää kondomia". En todellakaan jättänyt käyttämättä :D