Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko asuntoon, joka on 5.kerroksessa eikä ole hissiä?

Vierailija
08.01.2018 |

Kiva asunto ”jugendlinnassa”, korkeat huoneet ja merinäköalat. Vain hissi puuttuu!
Pikkulapsia ei ole.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin, koska rakastan merta ja korkeita huoneita. Tosin en muuttaisi jos olisin yli 40 vuotias tai olisi pieniä kannettavia lapsia. En ole yli 40 ja lapset jo koulussa.

Vierailija
22/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva asunto ”jugendlinnassa”, korkeat huoneet ja merinäköalat. Vain hissi puuttuu!

Pikkulapsia ei ole.

Tottakai muuttaisin. Käy kuntoilusta kun joka päivä kiipeät esim. 5x 5krs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo se Tuksun exän kämppä, joka on ulosoton takia pakkohuutokaupassa?

Ihmettelen, miten Tuksu viitsii/pystyy komuamaan niitä rappuja. Nyt sairas isäpappakin siellä. Huomenna ois näyttö ketä kiinnostaa. Tarjottu 409k€ tähän mennessä, 68 neliötä.

Täysremontti välttämätön.

Vierailija
24/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi. Olen viisikymppinen ja vaikka nyt miten juoksisin portaissa, pari kauppakassia jo kummasti hidastaa askelta. Entäs sitten kipeä polvi tai lonkkamurtuma? 

Keskustassa on kotonaan loukussa vanhuksia, jotka eivät ole kuukausiin käyneet ulkona.

Vierailija
25/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsia ei ole.

Ei tarvii miettiä salikortteja ja peppukin pysyy piukeena.

Vierailija
26/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsia ei ole.

Salilla sulla on salikengät ja treeniasu. Mitäs kun kapuat 5. kerrokseen aamuyöstä pinkeässä bilemekossa ja korkkareissa? :D Vai onko alaspäin tulo kiikkerämpää?

Vierailija
27/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi. Polvissa kulumat ja selkä kroonisesti kipeä. Alas päin vielä pääsisin, mutta varsinkaan kauppakassien kanssa uupuisin matkalle jonnekin ensimmäisen ja toisen kerroksen puoliväliin. Monesti joudun käyttämään hissiä matkalla toiseenkin kerrokseen.

Vierailija
28/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena hyväkuntoisena sinkkuna ehkä. Ja sen jälkeen sormet ristissä toivon, että en sairastu tai loukkaa jalkojani. Lapsellisena tai vanhuuspäivien lähestyessä en ikinä.

Vierailija
29/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tälläkin hetkellä, asunut jo 5 vuotta.

Kuinka laiskoja ihmiset ovat, jos eivät 5. kerrokseen jaksa kiivetä? Vanhat ja sairaat erikseen, mutta nuoret ihmiset. Hyötyliikuntaa.

Vierailija
30/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsia ei ole.

Jos olet kovin nuori eikä kunnon kalusteita. Muuten en.

Vierailija
31/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuttohelvetti? Ihan samallalailla ne niemen pojat ne tavarat muuttaa kuin hissillisessäkin kämpässä.

Vierailija
32/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralle voi muuttaa ihan mihin vain. Vuokrakämpästä pääsee helposti eroon. Ostaminen olisi isompi riski

Vierailija
33/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut. Tosi kiva siinä oli asua nuorena ja hyväkuntoisena. Vielä näin keski-ikäisenäkin menisi kun ei ole liikuntarajoitteita.

Vierailija
34/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin, koska rakastan merta ja korkeita huoneita. Tosin en muuttaisi jos olisin yli 40 vuotias tai olisi pieniä kannettavia lapsia. En ole yli 40 ja lapset jo koulussa.

Heh. Oon yli 40 eikä tuntus missään. Kuinka rapakuntoisia ihmiset yleensä on? :D

Vierailija
35/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappuset on varmaan leveät ja porraskorkeus matala?

Vierailija
36/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsia ei ole.

Salilla sulla on salikengät ja treeniasu. Mitäs kun kapuat 5. kerrokseen aamuyöstä pinkeässä bilemekossa ja korkkareissa? :D Vai onko alaspäin tulo kiikkerämpää?

Voi jessus. Ihmisistä jotka OIKEASTI treenaa 5x 5 krs. ei tunnu missään, oli korkkarit tai lenkkarit. Ei tuntuisi missään ees mulle joka oon +40 ja aktiivivuosista se 10 vuotta.

Vierailija
37/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näyttävät oikein odottavan lonkkavikoja ja murtumia.

Portaita kiipeemällä tulee hyvä takapuoli!

Muuttaisin, mutten ehkä koiran tai lasten kanssa. Mutta kyllä siihenkin tottuu.

Vierailija
38/39 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralle voi muuttaa ihan mihin vain. Vuokrakämpästä pääsee helposti eroon. Ostaminen olisi isompi riski

Tämä on nimenomaan vuokra-asunto. Itse olen 50 ja ihan hyvässä kunnossa. Asuin viime vuonna väliaikaisesti 6.kerroksessa sijaitsevassa asunnossa ja vanhempanikin kiipesivät sinne kylään tullessaan portaita pitkin, vaikka oli hissi.

Muuttorumba olisi kyllä aika h-vetillinen, myönnän. Jos sen itse yrittäisi hoitaa.

Vierailija
39/39 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tässä kunnossa muuttanut edes hissillisen talon 6. kerrokseen. Hissi voi aina mennä epäkuntoon ja mitäs sitten? Soitettava palokunta kantamaan ylös?

Terveenä asuin 4. kerroksessa, ei hissiä, ei ongelmia.