Uutta miestä inhottaa vatsani arpi niin ettei hän kykene seksiin
Vatsassani on onnettomuuden jälkeen suunnillen tämän näköinen arpi:
https://med.stanford.edu/news/all-news/2015/04/cell-type-responsible-fo…
Kommentit (22)
No jo on herkkä kukkanen, jos tuollainen häiritsee. Minulla on kyljestä kylkeen menevä leikkaushaava, mutta ei mies mokomaa koskaan tunnu huomaavankaan.
No uudesta miehestä tulee siis entinen mies.
Mä en usko tällaisiin miehiin. Jos kuitenkin on totta: JSSAP.
Ajatteliko mies teille seksitöntä suhdetta?
No hiiteen se mies sitten. Jos ei hyväksy sinua kokonaisena pakettina, niin ei tarvi katsella. Jokaisella meillä on arpia, luomia tai muita "kauneusvirheitä", joille ei mitään voi. Jos ei kestä niitä katsoa, on väärän ihmisen kanssa tai ylipäätään liian keskenkasvuinen suhteisiin.
Ja vielä katselet tuollaista miestä.ei hän sinua rakasta jos kehin arpi inhottaa. Laitahan kävelemään tämä törkimys
Siellä taustalla on joku muu ongelma ja jos miestä ei kiinnosta paneutua siihen, olisi varmaan parasta jäädä ongelmansa kanssa itsekseen.
Ja täällä jotkut itki mahdollisesti tulevia arpia synnytyksen jälkeen alapäässä. Huoh
Tuollainen iso arpi on paljon vaikeampi pitää näkymättömissä esim uimarannalla. Silti en ymmärrä kuinka arpi ketään suuremmin haittaa. Tai jos on vaikka arpikammoinen ja pelkää kaikkea. Jos miestä arpi haittaa, niin se on hänen ongelmansa. Jos ei mitään järjellistä selitystä saa, niin anna mennä. Olet varmasti onnellisempi jonkun älykkäämmän seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä katselet tuollaista miestä.ei hän sinua rakasta jos kehin arpi inhottaa. Laitahan kävelemään tämä törkimys
eli ei rakasta jos ky*pä ei nouse? hoh hoijaa
Olen pahoillani, ap. Ota etäisyyttä mieheen ja etsi joku mukavampi.
Mies ei pysty ylipäätään seksiin???
Sano sille, että "en kestä katsella k*rpääsi, joten se on sitten so long - tai siis so short".
Pyydä takaapäin tai kietaise huivi vyötäisillesi. Pitäähän sitä konsteja keksiä jos kullia haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei pysty ylipäätään seksiin???
Sama tuli mieleen ja omaa haurasta egoaan suojellakseen syyttää asiantilasta tuota arpea.
Joku mies kertoi keskustelupalstalla, että ei pysty lainkaan seksiin jos nainen ei ole karvaton. Minusta on ihan ilmeistä, että näissä tapauksissa mies syyttä jotain naisen ulkonäköjuttua siitä, että on itse impotentti. 99% naisista uskoo, kun mies sanoo "vika on ulkonäössäsi".
Tuollaisia arpia voi ihan helposti korjata plastiikkakirurgilla. Ehkä n. 1000e kustantaa arpikorjaus.
Kyllä tuo on aivan ymmärrettävää, haiseva nainen vie myös halut. Mies on aika herkkä epäesteettisille ilmiöille vaikkeivat kaikki naiset sitä ymmärrä.
En katselisi tuollaista miestä. Antaisin kenkää.