Mies, miksi juuri sinä et halua hoitoalalle?
Hoitoala niin laajasti kuin olla ja voi vanhustenhuoltoineen ja terveydenhuoltoineen jne.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset on vastenmielisiä.
Mitenkähän sinulle käy kun täytät 70 v. ..?
Huono palkka ja palkkakehitys. Jos 10 vuoden uran jälkeen hoitoalalla saisi yli 5k palkkaa niin ehkä sitten olisin pitänyt yhtenä vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain henkilökohtainen mielipide. Miksi hakeutuisin alalle jonka kokisin epämiellyttäväksi? On paljon ihmisiä jotka arvostavat vanhusten kanssa toimimista enemmän. Enemmän työmotivaatiota ja tyytyväisemmät asiakkaat. Siinä voittaa kaikki.
Siksi koska olen epäempaattinen paskaläjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain henkilökohtainen mielipide. Miksi hakeutuisin alalle jonka kokisin epämiellyttäväksi? On paljon ihmisiä jotka arvostavat vanhusten kanssa toimimista enemmän. Enemmän työmotivaatiota ja tyytyväisemmät asiakkaat. Siinä voittaa kaikki.
Pidätkö myös itseäsi vastenmielisenä kun olet vanhus? Miten aiot selvitä itseyökötyksestäsi joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska olen epäempaattinen paskaläjä.
Mutta ihanan rehellinen tässä tapauksessa, pointsit siitä :p
Meillä on kyllä ihania mieshoitsuja töissä. Onneksi.
Siksi että olen melkein pahimman luokan (väkivallaton) ihmisvihaaja, joka ei siedä minkäänlaisia heikkouksia tai niihin liittyvää käytöstä.
Ainoa syy haaveilla lottovoitosta on se, että voisin ostaa itselleni loppuelämän erakkona, mutta suht nykyaikaisin mukavuuksinn (sähkö ja vesi).
Laittaisitko itse tällaisen hoitsuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö myös itseäsi vastenmielisenä kun olet vanhus? Miten aiot selvitä itseyökötyksestäsi joka päivä?
Epäilemättä jos edes elän niin vanhaksi.
Huoh, anteeksi jos loukkasin tunteita. Sanon joskus liian suoraan mitä ajattelen.
Minulla on lapsuuden sairaudesta johtuva neulafobia. Muuten voisin harkita.
Ei kiitos. En tahdo töihin paikkaan joka on työpaikkakiusaavien juoruämmien taivas. Kuten lähes jokainen hoitoalaon työpaikka on.
Oma siskoni on hoitoalalla ja teki töitä eräässä tk:ssa ja soitti joskus kotoa itku kurkussa kun muut ovat ilkeitä töissä. Sisko sitten lopetti mieluummin työt siellä kuin olisi antanut minun puuttua touhuun. (Mikä on ehkä ihan hyvä.) Mutta, juu, ei kiitos.
Paska palkka eikä vähäistäkään hoivaviettiä
Vois vähempää koko alana kiinnostaa. Ei kai se sattumaa ole, että amkkien insinöörilinjat täyttyvät miehistä ja hoitopuoli naisista, vaan ehkä siinä on taustalla sukupuolien eroista johtuvia mielenkiintoja. Tytöt hoitavat lapsina nukkeja ja pojat leikkivät autoilla.
En kiitos halua hoitoalalle, nykyisessä työssäni saan hyvin kehittyvää palkkaa ja pääsen etenemään työurallani.
-M24
Ei oo paska palkka. Hyvä palkkajan siellä on! Yli 3 tonnia kuussa!
En halua huonosti palkattua fyysistä ja kiireistä työtä, jossa joutuu koskemaan muihin ihmisiin.
Itse lähihoitajamiehenä voin jakaa sellaisen neuvon että pysykää poissa alalta.
Ette tule saamaan naisia ettekä palkkaa ettekä oikeastaan mitään.
Ei kiinnosta hoivaaminen eikä mekaaninen työ. En halua duunia, jossa pitää koskea ihmisiin