Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta, antamani pakkien jälkeen mies alkaa perustelemaan

Vierailija
08.01.2018 |

Olen vain utelias, onko teillä kokemuksia siitä kun ilmoittaa miehelle ettei ole kiinnostunut romanttisessa mielessä tästä, että mies alkaa perustelemaan miksi juuri minun kannattaisi kuitenkin harkita ja mainostaa niitä yhtäläisyyksiä. Vähän niinkun kaupankäynnissä tai vaikkapa töissä joutuisi perustelemaan omaa kantaansa. Itselleni nimittäin osunut ainakin kolme perustelijaa. Aivan kun yhtäkkiä tuon väittelyn lomassa jotenkin maagisesti muuttaisin mieleni kiinnostuksen suhteen.

Enkä halua tästä mies vs nainen vänkäystä, ei se ollut pahalla kirjoitettu. Mietinkin että onko naisissa myös näitä "perustelijoita", onko miehillä kokemusta? Tai ylipäänsä, millaisia kokemuksia teillä on suhtautumisesta pakkien jälkeen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä on tullut vastaan... Yksikin herra alkoi ensiksi selittelemään miksi on käyttäytynyt niin tai näin (kyse ei ollut hänen käytöksestään, en vain tuntenut häntä kohtaan mitään vetoa) ja lopulta päätyi analysoimaan minua millainen olen ja onko minulla joku luottamuspula miehiin jne. :D ei ole. Niin yksinkertaisesti asian ilmaisin, että hän vaan ei viehätä minua fyysisesti enkä kokenut myöskään mitään henkistä yhteyttä. Tavattiin muutaman kerran ja sen perusteella hän oli valmis tekemään minusta oikein analyysin.

Sitten on ollut huorittelijoita ja muita haistattelijoita, joihin nyt en edes noteeraa.

Kyllähän se on ihan ok perustella, että nyt vaan ei natsannut eikä syntynyt yhteistä säveltä ja toivottaa hyvät jatkot. Tietysti asiasta tekee vaikeamman, jos on alunperin kyse kaverisuhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä