Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta, antamani pakkien jälkeen mies alkaa perustelemaan

Vierailija
08.01.2018 |

Olen vain utelias, onko teillä kokemuksia siitä kun ilmoittaa miehelle ettei ole kiinnostunut romanttisessa mielessä tästä, että mies alkaa perustelemaan miksi juuri minun kannattaisi kuitenkin harkita ja mainostaa niitä yhtäläisyyksiä. Vähän niinkun kaupankäynnissä tai vaikkapa töissä joutuisi perustelemaan omaa kantaansa. Itselleni nimittäin osunut ainakin kolme perustelijaa. Aivan kun yhtäkkiä tuon väittelyn lomassa jotenkin maagisesti muuttaisin mieleni kiinnostuksen suhteen.

Enkä halua tästä mies vs nainen vänkäystä, ei se ollut pahalla kirjoitettu. Mietinkin että onko naisissa myös näitä "perustelijoita", onko miehillä kokemusta? Tai ylipäänsä, millaisia kokemuksia teillä on suhtautumisesta pakkien jälkeen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-nainen, ja sekä naisissa että miehissä on tullut vastaan näitä vänkääjiä. Yhden kanssa erehdyin olemaan kaveri. No, nainen haikaili edelleen seurustelusuhdetta, joten "kaveruus" piti lopettaa. 

Vierailija
2/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti tutustunut niihin fiksuimpiin miehiin. Huonommalta ainekselta tulee pakkien yhteydessä ihan muuta kuin järkeviä perusteluja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt juttuja ja kuullut ihmisten sanovan, että "Annoin aluksi pakit, mutta kun toinen oli sinnikäs, niin mieli muuttui. Nyt en vaihtaisi toista pois. "

Ehkäpä joku perustaa suhteen muuhunkin kuin ensimmäisen 30 sekunnin mielikuvaan. Voi vaatia hetken aikaa, että tunteet syttyy. 

Vierailija
4/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun kokemus. Nainen ei perustele. Nainen on päättänyt. Mitä sitä enää mieheltä kysymään. Jos mies yrittää vankoilla irti, nainen suuttuu muttei luovuta. 

Vierailija
5/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt juttuja ja kuullut ihmisten sanovan, että "Annoin aluksi pakit, mutta kun toinen oli sinnikäs, niin mieli muuttui. Nyt en vaihtaisi toista pois. "

Ehkäpä joku perustaa suhteen muuhunkin kuin ensimmäisen 30 sekunnin mielikuvaan. Voi vaatia hetken aikaa, että tunteet syttyy. 

Eli noin 10 vuotta?

Vierailija
6/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole, ja kyse ei ole mistään 30 sekunnin tuttavuudesta vaan nimenomaan pidemmästä tuttavuudesta. Minä nimenomaan tutustun ja annan itselleni mahdollisuuden ihastua mutta aina niitä tunteita vain ei synny enkä tunne minkäänlaista fyysistä vetoa vastapuoleen. Mielestäni kuitenkin jonkinlainen kipinä täytyy olla tai jos fyysinen läheisyys ilman seksiäkin tuntuu lähinnä kiusalliselta niin ehkäpä ei kannata väkisin sen syvempää vääntää.

Minulla on itselläni perustelut miksi ei natsaa ja hoidan asian asiallisesti mutta jotkut jää pidemmäksi aikaa vielä epäuskoisena perustelemaan että miksi olen väärässä.

Mutta ilmeisesti tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia.

-AP-

Vierailija
7/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei kyllä saatujen pakkien jälkeen tulisi mieleenkään alkaa vänkäämään, että MIKSI et halua olla kanssani, MITEN minun pitää muuttua että haluaisit olla kanssani ja niin edelleen. Jos toinen ei halua, niin sitten hän ei halua  tuntuu tietysti pahalta, mutta en kai minä nyt toista voi enkä HALUA pakottaakaan olemaan kanssani? Mutta niin vaan ovat minullekin monet miehet alkaneet vikistä, että miten voin olla tuota mieltä, voisinko harkita asiaa uusiksi. En ymmärrä.

Vierailija
8/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ilmeisesti tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia.

-AP-

Ei todellakaan ole. Harvassa vain on naiset, kenelle pystyy antamaan pakit, ilman raivareita tai jälkipuheita.

Vierailija
9/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohtui mainita, että kyseessä oli kaverinani ollut mies, joka ilmeisesti halusi vähän syvempääkin. Olen yrittänyt, mutta en vain tunne häneen minkäänlaista fyysistä vetoa ja elämäntapamme ovat muutenkin erilaiset. Vaikka niin mukava ihmisenä onkin.

Vierailija
10/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä ehkä mieluummin ottaisin ne 30 sekunnin h****ttelut ja se olis siinä kun viikkokausien jaarittelua että VOISINKO vaan antaa mahdollisuuden. Pahinta on jos tyyppi (mies tai nainen) on tosiaan ollu pitkään kaveri ja saanu päähänsä jo niin tiiviisti koko parisuhteen ja järkyttyy kun mikään ei toteudukkaan.

Vierailija
11/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän puolesta sanasta, ettei toista kiinnosta romanttinen suhde ja vetäydyn tilanteesta, koska mielestäni se on kohteliasta. Tiedän kyllä pari naispuolista ”perustelijaa”, jotka eivät tunnu ymmärtävän, ettei perustelut auta kun fyysistä vetoa miehen puolelta ei ole.

(Sama toisinpäin luonnollisesti)

Voiko vänkääjälle sanoa suoraan, että ”en tunne mitään fyysistä vetoa sinuun ja silloin suhteella ei ole tulevaisuutta”. Vai mitä pitäisi sanoa?

Vierailija
12/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärrän puolesta sanasta, ettei toista kiinnosta romanttinen suhde ja vetäydyn tilanteesta, koska mielestäni se on kohteliasta. Tiedän kyllä pari naispuolista ”perustelijaa”, jotka eivät tunnu ymmärtävän, ettei perustelut auta kun fyysistä vetoa miehen puolelta ei ole.

Voiko vänkääjälle sanoa suoraan, että ”en tunne mitään fyysistä vetoa sinuun ja silloin suhteella ei ole tulevaisuutta”. Vai mitä pitäisi sanoa?

Jep, minullakin kyllä naispuolisia kavereita jotka yrittää "lukea rivien välistä" miehen viestejä ja tulkita niitä että josko kuitenkin olisi kiinnostunut. En sitten tiedä vänkäävätkö oikeasti.

Itse olen myös miettinyt miten sanoa, en halua loukata. Mutta kun fyysistä vetoa en tunne millään lailla, en voisi kuvitella edes suutelevani.

Yhdelle aiemmalle sanoin tuosta asiasta ja hän alkoi vänkäämään että "et vaan anna itsellesi lupaa tuntea vetoa minuun ja salaa haluat minua". Sitten kun aloin jo hermostua vänkäämiseen niin sanoi että "noniin, kipinät lentelee, et ottaisi pulttia jos et tuntisi seksuaalista vetoa".

Ihan älytön tilanne kun toinen ei vaan halua ymmärtää.

Vierailija
13/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei kyllä välttämättä auta muuta kuin etääntyminen ja välien katkaiseminen, vaikka kyseessä olisi kaverisuhde. Toinen saattaa loputtomiin kuvitella että mahiksia olisi vaikka pakit on jo tullut. Ja voin kuvitella että itsellekin kiusallista jos toinen yrittää rivien välistä jatkuvasti vihjaista miten tunteet voi muuttua. Kiusallista tulee olemaan!

Vierailija
14/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kuitenkin pysyä panokaverina ja antaa pimperoa silloin tällöin niin ei tulisi paha mielim

Vierailija
15/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta siitä, että miehet suuttuvat pakeista. Nyt lyhyen ajan sisään olen törmännyt pariin, jotka ovat pakkien jälkeen yrittäneet kääntää kiinnostuksensa vain mun omaksi kuvitelmaksi. Suututtavaa, mutta itse jätän sen jälkeen sitten kylmästi vastaamatta jos toinen ei halua asiaa ymmärtää.

Vierailija
16/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit kuitenkin pysyä panokaverina ja antaa pimperoa silloin tällöin niin ei tulisi paha mielim

No se on hieman haasteellista kun ei värähdä yksikään aisti kropassa hänen suhteensa. :) Jos olen ymmärtänyt väärin, panokavereina halutaan nimenomaan panna sitä toista, itse en voisi kuvitellakaan tässä tapauksessa.

Vierailija
17/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta siitä, että miehet suuttuvat pakeista. Nyt lyhyen ajan sisään olen törmännyt pariin, jotka ovat pakkien jälkeen yrittäneet kääntää kiinnostuksensa vain mun omaksi kuvitelmaksi. Suututtavaa, mutta itse jätän sen jälkeen sitten kylmästi vastaamatta jos toinen ei halua asiaa ymmärtää.

Jännä että itse en ole kokenut varsinaista suuttumista vaan lähinnä epäuskoa. Mutta pitää vaan ottaa etäisyyttä ja olla vastaamatta noihin, tosin sekin varmaan tulkitaan että kun vaikenin niin HARKITSEN asiaa. Huoh.

Vierailija
18/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja on käynyt joskus näin. Se on aika kiusallinen paikka. Etenkin jos joutuu kertaamaan kantansa useamman kerran. Pitäisi pystyä kunnioittaa toisen päätöstä vaikka se itsestä tuntuukin pahalta. Pakkien antaminenkin tuntuu kurjalta jos tietää että toinen pettyy ja siksi sitä haluaa olla mahdollisimman hienovarainen. Vänkääminen voi johtaa siihen että joutuu ehkä lopulta sanomaan ikävästi, vaikka ei olisi halunnut.

Olen itsekin saanut pakkeja ja miettinyt tuolloin miten ihmeessä toinen ei näe sitä kaikkea kivaa mitä meillä voisi olla yhdessä. On kuitenkin uskottava mitä toinen sanoi, nieltävä pettymys ja mentävä eteenpäin. Uutta matoa koukkuun ja itsekunnioitus, ennen kaikkea.

Vierailija
19/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on mun syy. Halu ei ole syttynyt koskaan viiveellä, muttaolen rakastunut seksisuhteessa (yhdessä edelleen). En oikein usko, että jankkaajat haluaisivat kuulla, että ovat seksuaalisesti epähaluttavia. Vaikka ovat siis jokunen olleet paljon paremman näköisiä kuin mieheni, jos objektiivisesti ajattelee. Pelimiesjankkaajille tiedoksi että minä pokasin miehen, joka oli siihen liian ujo. :)

Vierailija
20/21 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hirveen monille vaikea ymmärtää että ainakaan minun kohdallani seksuaalinen halu ja kiinnostus ei synny viiveellä. Kyllä minä itse tiedän haluanko häntä vai en. Samaa mieltä erään edellisen kanssa, on kohteliasta olla jankkaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme