Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä oli kanssani seksisuhde, josta hän kertoi avovaimolleen

Vierailija
08.01.2018 |

Yrittivät vielä yhdessä, mutta ero tuli. Tyhmä mies! Opetus onkin, ettei pidä kertoa, jos haluaa jatkaa parisuhdettaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että tutustuin mukavaan mieheen, ja ihastuinkin aika lailla. Sain sitten tietää että hänellä on avovaimo, ja suutuin tietysti asiasta. Mies tietysti lupasi maat ja taivaat, ja sanoi että suhde on kuollut, ja ero tulossa, ja se tavallinen tarina. Olimme salaa yhdessä yli vuoden, ja koko ajan miehen piti erota. Sitten sanoin että nyt loppu, ellet heti kerro avokille erosta. Hän oli sitten muka kertonut että hänellä on toinen, ja avokki oli laittanut hänet sohvalle nukkumaan. Siinä sohvalla hän muka nukkui sen puoli vuotta kun "etsi asuntoa itselleen". Homma loppui siihen että mies ei enää vastannut viestiini,(en kyllä laittanutkaan kuin yhden viestin, että mikäs on tilanne kun ei kuulu mitään) ja sitten sainkin lehdestä lukea heille syntyneen esikoisen. Tuosta on jo monta vuotta, mutta harmittaa etten käräyttänyt miestä avokilleen heti. Avokki on varmasti ihan mukava ja hyvä ihminen, ja meni nyt tekemään lapsen tuollaisen petturin kanssa. Mieshän tuskin on kertonut minusta tai "eroaikeistaan" vaimolle mitään, vaan kävi minua kiksauttamassa vaikka pulla oli uunissa. Jos olisin raskaudesta tiennyt, olisin heittänyt miehen pellolle niin että heilahtaa. No, oppia ikä kaikki, ja tuon jälkeen on ollut yksi epäselvä erotapaus, jolle sanoin heti, että katsotaan sitten kun on OIKEASTI eronnut. No, sen eron jälkeen häntä kiinnosti tehdä uusi lapsi yhden muijan kanssa, ja heti kun lapsi oli syntynyt, hän taas vaihtoi lennosta emäntää. Hyvä etten sekaantunut enempää. Itsellä jo vuosia ollut oma mies, jolla ei tuollaisia painolasteja onneksi ollut!

Vierailija
22/26 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä kirjoitti:

Rikoit perheen. Oletko ylpeä?

Turhaan kysyt :D Tuokin olettaa tietävänsä miehen ja vaimonsa suhteesta kaiken (lue: miehen satuilut).

Tottakai tuntee ylpeyttä, kun luulee olevansa juuri se, joka nimenomaan rikkoi perheen, koska on jotenkin parempi. Ei raukka tajua, että itse on tässä se tyhmä, miehen lisäksi. Kaksi mitätöntä raukkaa. Toivottavasti sattuu omalle kohdalle sama ja lujaa.

Trolli ei nyt tosin mennyt läpi, vaan kommentoin, koska toivon, että joku epätoivoinen perheenrikkoja lukisi tämän ja havahtuisi omaan tyhmyyteensä kuonaröörinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rikkonut perhettä. Lapsia heillä ei ole. Enkä halunnut miestä itselleni, vain seksiä ja hauskaa seuraa satunnaisesti.

Ap

Vierailija
24/26 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan kysyt :D Tuokin olettaa tietävänsä miehen ja vaimonsa suhteesta kaiken (lue: miehen satuilut).

Tottakai tuntee ylpeyttä, kun luulee olevansa juuri se, joka nimenomaan rikkoi perheen, koska on jotenkin parempi. Ei raukka tajua, että itse on tässä se tyhmä, miehen lisäksi. Kaksi mitätöntä raukkaa. Toivottavasti sattuu omalle kohdalle sama ja lujaa.

Trolli ei nyt tosin mennyt läpi, vaan kommentoin, koska toivon, että joku epätoivoinen perheenrikkoja lukisi tämän ja havahtuisi omaan tyhmyyteensä kuonaröörinä.

En rikkonut perhettä enkä olettanut tienneeni juuri mitään miehen parisuhteesta. Siitä ei puhuttu. Ymmärsin, että heillä meni ihan hyvin.

Ap

Vierailija
25/26 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole aika lapsellista? ja mustavalkoista. Miksi kukaan ns. toinen nainen, joka on seksisuhteessa, olisi millään muotoa ylpeä tai iloinen, jos parisuhde menee poikki? En usko, että AP tietää heidän suhteestaan kaikkea eikä varmasti edes halua tietää tai luule tietävänsä. Olen itsekin ollut suhteessa varattuun enkä kysellyt hänen parisuhteestaan mitään. Ei kyllä olisi tullut mieleenkään jotenkin olla ylpeä - jotenkin kertoo enemmän sinun ajatusmaailmastasi tuollainen asenne. Jos hänellä olisi mennyt vaimonsa kanssa poikki (ovat edelleen yhdessä) en olisi kyllä pitänyt itseäni syyllisenä siihen vaan miestä. Ja toisennakin - en olisi tuntenut asiaa tai vaimoa kohtaan muuta kuin pahoittelua. Ei ihmisiä voi laittaa mihinkään paremmuusjärjestykseen, että tuo on numero 683738 nainen Suomessa ja tämä toinen on sijalla 56932. Ymmärrätkö? Parisuhteet nyt ovat vaan melko monimutkaisia eikä liity ihmisten paremmuuteen eikä numerointiin.

Vierailija
26/26 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole aika lapsellista? ja mustavalkoista. Miksi kukaan ns. toinen nainen, joka on seksisuhteessa, olisi millään muotoa ylpeä tai iloinen, jos parisuhde menee poikki? En usko, että AP tietää heidän suhteestaan kaikkea eikä varmasti edes halua tietää tai luule tietävänsä. Olen itsekin ollut suhteessa varattuun enkä kysellyt hänen parisuhteestaan mitään. Ei kyllä olisi tullut mieleenkään jotenkin olla ylpeä - jotenkin kertoo enemmän sinun ajatusmaailmastasi tuollainen asenne. Jos hänellä olisi mennyt vaimonsa kanssa poikki (ovat edelleen yhdessä) en olisi kyllä pitänyt itseäni syyllisenä siihen vaan miestä. Ja toisennakin - en olisi tuntenut asiaa tai vaimoa kohtaan muuta kuin pahoittelua. Ei ihmisiä voi laittaa mihinkään paremmuusjärjestykseen, että tuo on numero 683738 nainen Suomessa ja tämä toinen on sijalla 56932. Ymmärrätkö? Parisuhteet nyt ovat vaan melko monimutkaisia eikä liity ihmisten paremmuuteen eikä numerointiin.

Nimenomaan, en iloitse erosta. Oikeastaan avovaimoa ei ollut minulle olemassa. Ne olivat irrallisia hetkiä, pakoa arjesta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi