Kaveri epäilee olevansa raskaana kokoajan
Olen niin kypsä!
Hänellä nyt tullut epäillyn raskauden alkamisen jälkeen menkat kaksi kuukautta, ekat oli alle viikon myöhässä joten siksi epäilee.
Tokat tuli niinkuin aina ennenkin, teki 4 testiä ja kävi myös yksityisellä verikokeissa, ja negaa näyttänyt kaikki, vaikka oltaisiin lähempänä 10 viikkoa eikä muita oireita edes ole?!
Kommentit (34)
On vakuuttunut jostain syystä "raskaudestaan". Ehkä pelkää sitä niin paljon tai päinvastoin, toivoo sitä niin paljon. Tai sitten kerää vain huomiota tuolla sekoilulla.
Ja ymmärtääkseni ei edes ollut ollut yhdyntää, vain jotain käsipeliä. Ei ole parisuhteessa siis!
Eli en usko että olisi mitenkään raskaana. Mutta en tiedä mitä voin tehdä, olla vaan?
Älä huomio asiaa, tämä kuulostaa pakkomielteeltä.
Olisikohan nähnyt liikaa Friin I didn't know I was pregnant -jaksoja.
On meinaa pistänyt itsellänikin kuumottamaan tuon sarjan pohjalta ajatus, että olisi tietämättään raskaana ja tämä paljastuisi vasta synnytyksen alettua.
Ja joo, itselläni on lapsi, eli yhden raskauden olen jo kokenut, silti välillä stressaa 👍
Koitin sanoa että kyllä verikoe on lähes 100% mutta en tiedä tahtoiko uskoa :o
No, eipä hän raskaana ole jos ei ole itse yhdyntää edes ollut, eikä yhtään positiivista testiä. Varmaan vaan asia kummittelee mielessä.
kerro että ilman spermaa pimpissä ei tule lapsia
P A K K O M I E L L E ! Pyydä että menee neuvolaan ja kysyy ultraäänilähetettä.
Perustelee neuvolassa ultran tarpeellisuuden näillä em. kertomillasi seikoilla.
Kyllä neuvolassa sitten jotain selviää. Faktat tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö ultraan vaikka verikoekin oli negatiivinen?
Raskaus on lähes mahdottomuus tuossa vaiheessa!! koita saada ajattelemaan vaikka jotain muuta asiaa yhtä intohimoisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö ultraan vaikka verikoekin oli negatiivinen?
Itsekin sitä epäilen, mutta kuten tuossa lihavoidussa tekstissä sanotaan. Osaavat neuvolassa varmasti
perustella asian kunnolla ja lääketieteellisillä faktoilla.
Hän tarvitsee ulkopuolista apua pakkomielteeseensä.
Päälääkärille varaisin ajan ystävälle.
Verikoe kun on negatiivinen niin luulisi rauhoittuneen. Apteekin testit myös hyvin luotettavia.
Ultraan pääsee rahalla. Ei mitään neuvoloita kun raskaus on vain korvien välissä.
Minulle jäi kerran myös epäily päälle, koska pelkäsin olevani raskaana, enkä halunnut vielä toista lasta. Minulla olivat kuukautiset myöhässä, pahoinvointia, mahassa tuntui muljahteluja, ihan kuin ensimmäisessä raskaudessa potkut. En sitten onneksi ollut, oli vain jotakin hormoni häikkää hetkellisesti ja diagnosoitiin IBS. Kysy häneltä, että mitä sitten jos onkin raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee kun käy yksityisellä. Maksaa noin satasen pintaa.
Omalla kaverillani tällaista käytöstä ilmeni, kun hän alkoi seurustella. Oli varmaan ollut kurjaa katsella toisten seurusteluita vierestä, itse en ole koskaan ollut vuosikausia sinkkuna, niin en ole tullut ajatelleeksi. No kun suhde alkoi, alkoi tarkat selostukset seksielämän yksityiskohdista, raskaana oltiin heti ensi yhdynnän jälkeen ihan varmasti. Ja vaikka hän ilmoitti menevänsä vessaan vaihtavansa terveyssiteen (miksi tämmöinenkin pitää ilmoittaa, I wonder...) hän ei itse nähnyt mitään ristiriitaa siihen että oli juuri höpötellyt ja pöpötelly olevansa raskaana.
Minun kaverilla taisi olla sellainen taka-ajatus, että kun miesystävä kuulee yllätysvauvasta, hän innoissaan heti kosaisee ja kaveri pääsee heti suhteen alussa jo touhottamaan hää- ja vauvajuttuja. Katsoin kyllä asiakseni häntä valaista siitä faktasta, että suurin osa parisuhteista tosiaan menee poikki, ja yllätysvauva ei ole aina kiva juttu miehen mielestä.
En kyllä koskaan enää voinut pitää tätä kaveria ihan täyspäisenä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee kun käy yksityisellä. Maksaa noin satasen pintaa.
Noinko halpaa? Joskus kävin,tosin eri syystä ja maksoi yli 200€!
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi kerran myös epäily päälle, koska pelkäsin olevani raskaana, enkä halunnut vielä toista lasta. Minulla olivat kuukautiset myöhässä, pahoinvointia, mahassa tuntui muljahteluja, ihan kuin ensimmäisessä raskaudessa potkut. En sitten onneksi ollut, oli vain jotakin hormoni häikkää hetkellisesti ja diagnosoitiin IBS. Kysy häneltä, että mitä sitten jos onkin raskaana.
Moikka. kävitkö silloin raskaustestin ottamassa? Mulla samaa oireilua mutta raskaus mahdoton, mutta lääkäri sitä mieltä että testi tehtävä..
Hänelle on niin kauhea ajatus, että olisi raskaana. Se on jäänyt jotenkin päälle. Ei se tietenkään kovin realistista ole.