Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painosi ja vyötärönympäryksesi, luiden koosta

Vierailija
08.01.2018 |

Mulla 88kg ja 80cm (juuri syöneenä eli varmaan 78cm tai alle jos ei olis just syöny vatsaa täyteen). Yllätyin kuinka iso kun rasvaa en huomaa että olisi vatsassa. Rinnan alta ympärys 85cm vaikkei läskiä ole yhtään. Jotenkin uskon isoihin luihin vaikka aina sanotaan ettei ne tee ihmistä isommaksi. Mut miten kun luut on 10cm kauempana toisistaan kuin sirommilla?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö 61cm paino 50kg. En usko isoihin luihin.

Vierailija
2/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laittaa muitakin mittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne sitten vaan etäämmällä toisilla? Kaverilla 10cm lährmpänä luut toisiaan kuin itselläni.

Vierailija
4/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten suhteessa sinulla iso vatsa painoon nähden?

Vierailija
5/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rasva on siellä minne aurinko ei paista, eli et voi nähdä sitä :(

Vierailija
6/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 166/77, vy 90 cm. Ylimääräinen kertyy vatsaan ja rintoihin, jalat ovat sopusuhtaiset.

Vierailija
7/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä reiden ympärys leveimmästä kohdasta? Entä käsivarsi? Mulla 91/32 (lihaksia näkyvästi vähän)

Vierailija
8/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten suhteessa sinulla iso vatsa painoon nähden?

Ei ole. Vartalomalli vaikuttaa. Olen päärynä, pienet rinnat ja vyötärö mutta sitten paksut reidet.

En usko että etäällä olevat luut vaikuttaa, miten se vaikuttaisi vyötäröön? Silloinhan paino jakautuisi isommalle alueelle eli todennäköisemmin olisi hoikka

Reidenympärys 57cm, lantio 89cm. Olen 163 pitkä.

Vierailija
9/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 177 ja 68. Vyötärö 80 cm.

Nuorena painoin 60 kg ja vyörärö oli 74 cm kapeimmillaan.

Vierailija
10/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kg ja 75 cm. Mulla on varsinkin lantion luut leveät. Ylimääräistä ei juurikaan, koska olen melkein 180-senttinen.

Vierailija
11/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, kuinka paljon (tai siis vähän) ihmisen luut painavat? Olen 168cm/60kg nainen, ja kehonkoostumusmittauksen (InBody) mukaan luumassani on 2,7 kg. Se on analyysin mukaan normiarvojen ylärajalla, hyvä ja vahva luumassa siis.

Toisin sanoen, minun 60 kilon elopainostani luut selittävät 2,7 kiloa (!). On siis täysin höpönlöpöä, kun jotkut sanovat olevansa painavia koska heillä isot/raskaat/painavat luut. Höpsis! Ihmisen luut ovat ihan yllättävän kevyet.

Se on totta, että luiden koko ja malli vaikuttaa ulkonäköön, esim. lantion tai hartioiden leveyteen. Mutta painoon ne eivät vaikuta.

Vierailija
12/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, kuinka paljon (tai siis vähän) ihmisen luut painavat? Olen 168cm/60kg nainen, ja kehonkoostumusmittauksen (InBody) mukaan luumassani on 2,7 kg. Se on analyysin mukaan normiarvojen ylärajalla, hyvä ja vahva luumassa siis.

Toisin sanoen, minun 60 kilon elopainostani luut selittävät 2,7 kiloa (!). On siis täysin höpönlöpöä, kun jotkut sanovat olevansa painavia koska heillä isot/raskaat/painavat luut. Höpsis! Ihmisen luut ovat ihan yllättävän kevyet.

Se on totta, että luiden koko ja malli vaikuttaa ulkonäköön, esim. lantion tai hartioiden leveyteen. Mutta painoon ne eivät vaikuta.

ok ei siis painoon mutta kokoon kyllä. Ja sitä kautta luiden sisälle mahtuu enemmän massaa kuten suolistoa, isommat lihakset yms. Painavaa. Itse luut juuri ei paina mutta jos luut kaukana toisistaan on ihminen isompi ja painavampi muuten vaikka rasvaprosentti olisi sama kuin pienellä ihmisellä kellä luut lähempänä toisiaan.

Vierailija
13/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok ei siis painoon mutta kokoon kyllä. Ja sitä kautta luiden sisälle mahtuu enemmän massaa kuten suolistoa, isommat lihakset yms. Painavaa. Itse luut juuri ei paina mutta jos luut kaukana toisistaan on ihminen isompi ja painavampi muuten vaikka rasvaprosentti olisi sama kuin pienellä ihmisellä kellä luut lähempänä toisiaan.

Hmmm.. tätä mun on jotenkin hankala hahmottaa tai uskoa. Onko ihmisellä, jolla on leveämmät lantion luut, enemmän suolistoa? Siis jos heidänt suolestettaisiin (anteeksi mielikuva) ja suolet laitettaisiin suoraksi jonoksi, niin isoluisen jono olisi huomattavasti pitempi? Niin paljon, että se vaikuttaa merkittävästi hänen painoonsa verrattuna kapeampiluiseen?

Vierailija
14/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

65kg ja 81cm. 52 kiloisrna 71cm. Siroluinen mutta suoravartaloinen

Vierailija
15/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. tätä mun on jotenkin hankala hahmottaa tai uskoa. Onko ihmisellä, jolla on leveämmät lantion luut, enemmän suolistoa? Siis jos heidänt suolestettaisiin (anteeksi mielikuva) ja suolet laitettaisiin suoraksi jonoksi, niin isoluisen jono olisi huomattavasti pitempi? Niin paljon, että se vaikuttaa merkittävästi hänen painoonsa verrattuna kapeampiluiseen?

Jatkan... Esimerkiksi Monacon ruhtinattarella Charlenella on todella leveät hartiat luustoltaan (kuvassa oikeanpuolimmainen), mutta ei hän silti näytä siltä että hänellä olisi sen myötä isommat lihakset kuin muilla tai jotain

https://www.google.fi/search?client=ms-android-huawei&biw=360&bih=266&t…:

Vierailija
16/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tietty pelkkää suolistoa ole sen enempää leveäluisella muta jotain siellä luiden sisällä on enemmän kuin sellaisella jolla 15 cm kapeammat olkapäät esim. Vaikka siis muutoin yhtä laiha.

Vierailija
17/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino 50kg, vyötärö 62cm.

Vierailija
18/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

62kg, 76cm. Vyötäröä ei juuri ole. Isot tissit on sentään muotoja tekemässä.

Vierailija
19/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm/69kg ja vyötärö jotain 76-78cm. Oon ihan selkeästi X-mallinen, rinnanympärys 103cm, leveät hartiat ja selkä, hieman erottuva vyötärö ja pyöreä peppu/reidet, joiden takia myös lantionympärys on n. metrin.

Vierailija
20/42 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/73 cm. Totta kai meitä on eri kokoisia, joku on hento ja siro malliltaan, joku leveämpi luiltaan ja rotevampi. Esim ranteen leveys vaihtelee kovasti. Silloinhan sitä painoakin mahtuu enemmän niiden luiden väliin. Ottaa mahamakkaran käteen, niin siitä näkee onko läskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi