Edellisestä ketjusta ei saanut selkoa joten kertokaa nyt tietämättömille kuinka kirjoitetaan oikein?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No tohon ei ole mitään yksinkertaista vastausta, jos kääntämistä englanniksi haet siis. Voi sanoa monella tapaa.
Esim
Maybe (then) when we get to know eachother better.
Each other - englannissa ei ole yhdyssanoja.
Perhaps later when we get to know each other better.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!! ♡ Nyt voin elää rauhassa 😂
Menetkö siis nyt neuvomaan asiassa, jota et itsekään tiennyt?
Mitä? Kyllä aijon sanoa joo, että noin se kirjoitetaan oikein.
Oletkohan ihan paras neuvomaan oikeinkirjoituksessa?
Onko sulla kaikki hyvin? Ihmettelen suuresti tuota vi**uiluasi?
Ei varmaan sen huonommin kuin tuolla, joka kyselee miten joku sanotaan, että saa sitten neuvoa kaveriaan. Siinä ekassa ketjussa jo riemuitsi, että väärinhän se kaveri sanoi. Vaikkei siis itse osaa englantia eikä kirjoittaa suomea. Paraskin neuvomaan.
Ehkä hän sanoi sen vitsillä? Ehkä sellainen on heille ok? Itse en jaksaisi tuollaisesta mieltäni pahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!! ♡ Nyt voin elää rauhassa 😂
Menetkö siis nyt neuvomaan asiassa, jota et itsekään tiennyt?
Mitä? Kyllä aijon sanoa joo, että noin se kirjoitetaan oikein.
Oletkohan ihan paras neuvomaan oikeinkirjoituksessa?
Onko sulla kaikki hyvin? Ihmettelen suuresti tuota vi**uiluasi?
Ei varmaan sen huonommin kuin tuolla, joka kyselee miten joku sanotaan, että saa sitten neuvoa kaveriaan. Siinä ekassa ketjussa jo riemuitsi, että väärinhän se kaveri sanoi. Vaikkei siis itse osaa englantia eikä kirjoittaa suomea. Paraskin neuvomaan.
.... Nyt menee yli ymmärryksen taas. Jätän sinut pätemään tänne. Se on moro 👋 -ap
Ja kiitokset kun sain vastauksen kysymykseeni :) -Ap
Hahha omg av mammat tarjoamassa toisilleen oikeinkirjoituksesta.. :"""------D