Lyhyet miehet / korkkareita käyttävät naiset
Kysymys lyhyille miehille, tai niille jotka ymmärtää kyseisen lajin ajatusmaailmaa: häiritseeköhän lyhyitä miehiä naisten korkokenkien käyttö? Jos yritän tehdä vaikutusta mieheen joka on naisten keskimittaa lyhyempi, ja joutuu siis kengistä riippumatta katselemaan mua jo ylöspäin, niin kummalla veikkaatte että teen paremman vaikutuksen: balleriinoissa joissa en ole niin kovin paljoa miestä pidempi, vai naisellisissa korkkareissa joissa sääret näyttää paremmalta, mutta mies jää reilusti lyhyemmäksi?
Kommentit (9)
Parhaiten traumatisoit miehen puujaloilla.
Ei häiritse. Itse asiassa en oikeastaan edes ajattele koko asiaa muuta kuin silloin, kun joku nainen siitä mainitsee. Naisille tuo tuntuu olevan elämää tärkeämpi asia.
Minun lyhyt mieheni ainakin tykkää korkkareista. Siis naisilla.
Trolli. Kukaan nainen ei havittele keskimääräistä naisten mittaa lyhyempää miestä
Exä oli vain vähän itseäni pidempi. Kun käytin korkkareita, jäi mua lyhyemmäksi. Exä kyllä pyyteli aina etten käyttäis korkokenkiä kun olen hänen kanssa liikkeellä. Muuten ei tuntunut pituuden suhteen olevan mitään itsetunto-ongelmia.
Ei haittaa. En itse tykkää peruskorkkareista naisella mutta semmoset korolliset goottibuutsit ovat seksikkäät. Kannattaa kuitenkin mennä korkkareissa iskemään niin näkee heti onko mies ns. pituusääliö eli kokee naisen pituuden ongelmana
Korkkarit jalkaan vaan :)
t. 172 cm mies
Minun eksää häiritsi. Olen 169cm ja ex oli 170cm. Silloinkin minun olisi pitänut kävellä kyyryssä. Korkkarit jalassa olisin ollut n.176cm.
En jaksanut valitusta ja vinkunaa pitkään joten jätin hänet. En lyhyyden takia vaan asenteen ja valituksen.
Jos miehen itsetunto ei kestä sitä, että nainen on hieman pitempi, niin parempi pysyä irti siitä tyypistä.