Toimiiko muilla mol:in oma asiointi sivu?
Itse en pääse sisään. Mitenköhän sitten, kun noita raportointipakkoja tulee vain lisää? Kuinka nytkään todistan, etten ole nytkään päässyt tietojani katsomaan, jos siellä on joku veikeä pakote odottamassa?
Ja hallitus suuressa viisaudessaan on ottanut kaiken tällaisen huomioon. Tietenkin.
Kommentit (9)
Tuttava valitti just samaa, "pöytäkoneella" pääsee, tabletilla ei.. Missä vika tai mitä pitää tehdä?
Itselleni kävi kerran vastaavasti. Sain selvityspyynnön johon vastasin miksi en ollut ottanut yhteyttä määrä-aikana, eli sivujen toimimattomuus.
Lisäksi tässä on koko päivä aikaa kello 24.00 asti vastata tänään umpeutuviin tarjouksiin.
Ja aina on mahdollisuus laittaa sähköpostia oman alueen kirjaamoon jos on jotain akuuttia asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse mieskään kirjautumaan. Kohta päästään kaikki karenssille ja kelaan toimeentulotukea hakemaan.
KELAn sivuillekaan ei pääse.
Minulla toimi ainakin tänään yhdeksän aikaan aamulla. Mutta todella suolesta tuo, jos palvelun tilttaamisen takia osalta menee työtarjousten kuittaamiset tms. ohi ja saa sen takia karenssia. Tosin eräs TE-toimiston virkailija tunnusti kerran minulle, että hänen mielestään koko palvelu on täysin turha ja epäkäytännöllinen ja että sitä pitäisi vähintäänkin uudistaa reippaasti.
Huolestuin jo. Kuukauden palveluestohyökkäys olisi paha ongelma työttömälle.
Ei pääse mieskään kirjautumaan. Kohta päästään kaikki karenssille ja kelaan toimeentulotukea hakemaan.