Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaadinko liikaa mieheltäni?

Vierailija
08.01.2018 |

En koe olevanikaan tässä tilanteessa oikeassa, mutta olisi kiva saada mielipiteitä. Mies käy meillä kaupassa, yhteiset rahat. Minun tehtävä on hoitaa koko kämppä muuten yksin. Imurointi, tiskaus, tavaroiden järjestely ja lemmikkieläimet. Tänään oli keittiö sotkuinen ja mies sai hirveät siepit miksi en ole siivonnut kun hän käy kaupassa. Minun mielestäni tämä on epäreilua, vaikka itse tähän suostuinkin koska vihaan kaupassa käyntiä. Ennen mies tiskasi ja minä hoidin loput ja se oli mielestäni hyvä jako, mutta enkai voi vaatia miestä nyt eään alkaa tiskaamaan ja käymään kaupassa minun hoitaessani loput. kauppaan en pääse koska saan niin kovan itkukohtauksen jos kaupassa yhtään enempää ihmisiä. se hirvittää minua. miten ratkaisist tilanteen vai olenko nyt ihan täys mulkero?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään ole tähän vastausta :I

Vierailija
2/9 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa ruuat kotiinkuljetuksena ja siivotkaa yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se vaatija tuossa ole mies?

Vierailija
4/9 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta valittaminen ja kasva aikuiseksi.

Vierailija
5/9 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on todella pienet huolet

Vierailija
6/9 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on semmoi diili, että mies käy kaupassa, kokkaa, tiskaa ja pyykkää ja mä hoidan muut jutut. Siis yleissiivouksen jne. Kerran kuussa tehdään isompi siivous yhdessä. Hyvin skulaa.

Vierailija
7/9 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää osallistua yhteisen kodin hoitoon enemmän kuin vain kaupassa käymällä. Jos ei se muuta joudu tekemään, niin ei ainakaan luulisi olevan pokkaa marista keittiön sotkuista.

Vierailija
8/9 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa 660

Vierailija
9/9 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että teet kun ehdit. Jos se ei riitä niin saa auttaa. Vai meneekö mies aina heti käskystäsi kauppaan?