Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katsot peiliin minkä ikäisen ihmisen näet? Minkä ikäinen olet oikeasti?

Vierailija
08.01.2018 |

Olen itse 35vuotias ja näen itseni hieman alle kolmekymppisenä. Olen kyllä huomannut ikääntymisen merkkejä, mutta peilikuva näyttää silti huomattavasti nuoremmalta kuin olen, totuus näkyy valokuvista.
Olen pitkään näyttänyt muiden mielestä ikääni nuoremmalta- nyt jo itsekkin koen näyttäväni enemmän ikäiseltäni, mutta silti peilikuvassa katsoo alle kolmikymppinen nainen. Tämä on tuonut epävarmuutta mm. Meikkaamiseen, kun ei ole selkeää rehellistä käsitystä itsestään.

Mites teillä muilla?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle kolmekymppisillä on nähä ittensä parikymppisenä. Minä oon ainaki ylpeesti kolkyt enkä haluis ees näyttää enää teiniltä.

Ei ole koskaan ollut pakkomielle. Myös sisarukset ja vanhemmat ovat olleet nuoremman näköisiä. Nuorena se oli ärsyttävää kun aina luultiin nuoremmaksi.

Vierailija
22/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe oikein minkään ikäistä. Olen 29, mutta ei kyllä tunnu siltä, kun tuntuu etten ole 10 vuoteen muuttunut. Lähempää kun tarkastelee niin näkee kyllä jo jotain orastavia ikääntymisen merkkejä, tai jos vertaa vanhoihin valokuviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle kolmekymppisillä on nähä ittensä parikymppisenä. Minä oon ainaki ylpeesti kolkyt enkä haluis ees näyttää enää teiniltä.

Että oikeen pakkomielle. Olen myös ylpeästi oman ikäiseni, valitettavasti minä en voi sille mitään miltä näytän! En minä miltään teiniltä halua näyttää, haluan näyttää oman ikäiseltä enkä ikinä ole ikääni peitellyt.

Ei se minun vikani ole jos piirteeni on lapselliset. Viimeksi junassa teki mieli kivahtaa pahasti eräälle vanhemmalle herralle. Koko matkan tytötteli ja selitti miten en minä tietenkään "tommosena nuorena tyttönä ymmärrä mistä minä puhun." Luuli minua oikeasti teiniksi ja puheet olivat sen mukaisia. Puhui myös asioista joista minulla oli oikeasti enemmän kokemusta.

Olisi varmaan tipahtanut penkiltä jos olisin sanonut minkä ikäinen oikeasti olen. En kuitenkaan sanonut koska ajattelin olevan parempi ignoorata koko pelle.

Joo, meni hieman tunteisiin. Ei me kaikki hihitellen sanota näyttävämme nuorelta vaikka oikeasti ikä paistaisi kasvoilta. Paistaisikin. Ehkä mut kerrankin otettaisiin tosissaan eikä taputeltais päälaelle ja tytöteltäis. Minä olen saakutti vieköön aikuinen nainen, mielipiteitäni ei pitäisi ohittaa olankohautuksella tai kihertämällä että mitä se tyttö oikeen mesoaa - et sinä näistä asioista mitään tiedä. Saakutti, uudelleen.

Vierailija
24/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihossani ei ole ryppyjä, näytän kasvoiltani kolmekymppiseltä, mutta pitkissä hiuksissani on oikeaa harmaata, ei värjättyä. Ikäni 61 v. Ponnari heiluu silti iloisesti.

Vierailija
25/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihossani ei ole ryppyjä, näytän kasvoiltani kolmekymppiseltä, mutta pitkissä hiuksissani on oikeaa harmaata, ei värjättyä. Ikäni 61 v. Ponnari heiluu silti iloisesti.

Nyt en kyllä oikeasti usko...

Vierailija
26/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni näytän ihan ikäiseltäni (40) mutta monesti kun liikun saman ikäisen kaverini kanssa niin minua luullaan nuoremmaksi kuin kaverini, eli varmaan 35 kattoo peilistä.

Vierailija
27/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ilmeisesti 18-20 v. (Olen 24). Baarissa kysyy ikää ja muuallakin missä tarjoillaan alkoholia.

Hauska tapaus kävi kerran kun olin työkavereiden kanssa kiekkoo kattomassa ja astelin muiden mukana anniskelu alueelle (olin kuskina) ja portsari huikkas mulle että näytä paperit.

Tarjosin ajokorttia, hymy nousee portsarin kasvoille ja vastaa mulle "vanha mies jo".

Vierailija
28/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lain mukaan pidä kysyä papereita, jos näyttää alle 30-vuotiaalta?

Vierailija
29/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni näytän aika lailla ikäiseltäni (46), eli peilikuva, noh... se riippuu päivänajasta ja valaistuksesta. :-/ Muiden mielestä kuitenkin näytän 5-10 v nuoremmalta, juuri kukaan ei ole uskonut kerralla kun sanon oikean ikäni. Henkisesti olen tilanteesta riippuen joko 36, 26, 16 tai ihan vaan 6...  mutten jaksa mieltää itseäni nelikymppiseksi.  

Vierailija
30/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaikki naisethan ovat keskivertoa nuoremman näköisiä, etenkin av:lla esillä tämä tilastoihme.

Vierailija
31/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 ja 35.

Vierailija
32/32 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni näytän itseni ikäiseltä, eli 28. Kuitenkin minulta kysytään kaupassa papereita koko ajan, niin en sitten tiedä, että näytänkö nuoremmalta vai noudattavatko vain kirjaimellisesti linjaa "paperit tarkistetaan kaikilta, jotka näyttää olevan alle 30". Meikin kanssa näytän mielestäni ikäistäni vanhemmalta, mutta tämä voi johtua puhtaasti siitä, että meikkaan vain erikoistilaisuuksiin, enkä oikeastaan osaa hirveän hyvin meikata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi