Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko autossa viihtyvä labbis odottaa 30 minuuttia

Vierailija
07.01.2018 |

autossa, jos ulkona on nollasta miinus viiteen astetta pakkasta? Näin labbis saisi reilu tunnin kävelylenkin lapsen treenien ajan . Treenien loputtua lapsi tarvitsee hieman apua ja koira joutuisi odottamaan 20-30 minuuttia autossa. Toinen vaihtoehtoon jättää kotiin ja jättää myös väliin ekstraulkolenkki.
Anu

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti ihan hyvin odottaa. Paljon kivampi sille koiralle päästä mukaan. 

Itse olen aktiivinen muutamankin lajin koiraharrastaja ja mulle on ainakin ihan treenienkin myötä arkea että koirat totutetaan pienestä pitäen odottamaan autossa. Esim. agilityssä saavat odottaa autossa kunnes on oma vuoro tehdä rata, eikä kiihdyttää itseään turhaan siellä radan laidalla räksyttämällä.

Vierailija
2/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi odottaa. Jätä joku herkku kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulle kakkonen on pakkasraja? Kiitos vastauksestasi.

Anu

Vierailija
4/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin ensin Googlelle vastauksia aiheesta ja löysin vain kauhistelua. Koiramme nukkuu hyvin autossa ja rakastaa olla mukanamme. Näin saisin odotteluajan käytettyä mukavasti.

Anu

Vierailija
5/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä joku täkki autossa koiralle?

Vierailija
6/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä joku täkki autossa koiralle?

Ei meidän labbis ainakaan mitään täkkiä tarvitsisi parin asteen pakkasessa autossa, se mielellään makaisi lumihangessakin vaikka pari tuntia putkeen. Kovemmilla pakkasilla ei tietty enää pärjäisi pitkään.

Vierailija
7/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat vaan jättää ikkunat raolleen ettei se kuole sinne.

Vierailija
8/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kannata jättää autoon vapaasti liikkumaan. Meidän koira teloi jalkansa niin autossa, että tuli 1500 euron leikkaus eteen jalan murruttua pahasti.

Vierailija
9/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. En pidä sitä ongelmana. Meilläkin joskus odottaa. Ehkä jos on yli viisi astetta niin pitää vähän miettiä, mutta muuten voi kyllä olla. Meidän koiralla välillä mantteli päällä, kun on herkempi kylmälle.

Vierailija
10/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä se teloi itsensä numero kahdeksan? Tuntuisi pahalta kytkeä koira kiinni penkkiin....

Vierailija
11/11 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä se teloi itsensä numero kahdeksan? Tuntuisi pahalta kytkeä koira kiinni penkkiin....

Meillä on aina labbis kytkettynä penkkiin. Yksin autossa ollessa se joko nukkuu penkillään tai katselee ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi