Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko tai oliko sinulla sinkkuna kondomeja kotona vai kokoajan mukana?

Vierailija
07.01.2018 |

...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona on, taitavat päästä vanhenemaan nekin. Muistan kun menin ostamaan niitä, ja myyjä kysyi, että "iso vai pienempi paketti, iso tulee halvemmaksi". Otin sen, vasta kotiin päästyäni tajusin että saankin näistä aika monta vappupalloa, oikeaan käyttöönhän ne eivät tule (silti pitää olla varalla.
Ellen sitten päätä viettää erityisen villiä vuotta 2018!

Olet siis nainen.

Vierailija
22/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona on, taitavat päästä vanhenemaan nekin. Muistan kun menin ostamaan niitä, ja myyjä kysyi, että "iso vai pienempi paketti, iso tulee halvemmaksi". Otin sen, vasta kotiin päästyäni tajusin että saankin näistä aika monta vappupalloa, oikeaan käyttöönhän ne eivät tule (silti pitää olla varalla.

Olet siis nainen.

Kyllä. Tiedostan kyllä myös, että saan seksiä halutessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mukana kaks. Yö -ja aamupanoon.

Kotona koko paksi odottamassa lähiöbaarihoitoja.

M43

Vierailija
24/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan, että miehellä on. Itse en uskalla kantaa ettei ukko tai pennut vahingossa löydä.

Vierailija
25/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpöydän laatikossa, käsilaukussa ja lompakossa. Ovat vissiin vieläkin vaikka avoliitossa olen ollut viimeiset 6v. Ehkä ne vois heittää jo roskiin :D.

Vierailija
26/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja aina oli mukana.

Vierailija
27/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nuorempana mukana, meni vanhaksi.

4v jälkeen, en ostanut uusia, eipä ole ollut käyttöäkään.

M

Vierailija
28/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan käytä kumia kun nussin narttuja.

Vierailija
29/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sentään ruokakaupassa käydessä mutta muuten aina ja oppinut sen että mikän tilanne ei ole sellainen etteikö voisi johtaa petipuuhiin.

M43

Vierailija
30/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja on.

Vierailija
31/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona.

Mä käytän kortuja vain kun runkkaan (enkä oikeen muuta teekkään kuin runkkaan), on siten paljon siistimpää touhuta!

Vierailija
32/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Oli miesten asia hoitaa se puoli.

Sama täällä. Vähänkö se ois antanut miehille väärän signaalin luonteestani ja persoonastani, jos MULLA ois ollut tarjota seksiä mahdollistavia välineitä HEIDÄN avukseeen!

Juuri siksi mulla ei missään nimessä ollut, että siten emme ainakaan voisi päätyä harrastamaan spontaania seksiä vain miehen toiveesta, eli kukaan ei voisi painostaa minua.

Lisäksi jos sattuisin kiinnostumaan jostain miehestä seksuaalisesti tuo antaisi harkinta-aikaa, onko mies todella sen arvoinen.

Ja siis oli hyvä just kun ei ollut mitään tuollaista, niin miesten oli pakko näyttää kiinnostaako heitä tutustua minuun vai pelkkä paneminen.

Vierailija
33/33 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis nainen.

Kyllä. Tiedostan kyllä myös, että saan seksiä halutessani.

Tämä on siis h)uoranainen, toinen nainen tarkentaa. Minä en saa naisena seksiä halutessani, koska tasovaatimukseni miehille ovat erittäin korkeat. Heiltä en saa seksiä, joista olen kiinnostunut. Koska mieleenikään ei tulisi tehdä aloitetta eli tarjoutua ja sen se kohdallani vaatisi, kuten miestenkin kohdalla heillä vaatii tehdä aloitteen, eikä silti toista edes kiinnosta. Ei kaikkia miehiäkään jokainen nainen kiinnosta.

Ja tosiaan ei-h)uorille ei kuka tahansa mies kelpaa.