G: Onko tai oliko sinulla sinkkuna kondomeja kotona vai kokoajan mukana?
Kommentit (33)
Kokoajat eivät yleensä pitäneet niitä mukana, joten minun piti huolehtia.
Ei ollut. Oli miesten asia hoitaa se puoli.
Kotona oli ja on aina.
Mukana ei ole ollut, en ole koskaan niin extempore hypännyt sänkyyn ventovieraan kanssa. Tietty jos on jotain sutinaa ja menossa treffeille ja ajatus että voisi johtaa seksiin niin sitten ottanut mukaankin mutta yleensä silloin mieskin on varustautunut.
Oli kerran, mutta ne ehtivät vanheta. Ja olen, yllätys yllätys, mies.
Ei ole. Työpöydän laatikon perukoilta löytyy jotain exän ostamia mutta ne ovat varmaan vanhentuneetkin jo. Yksi mies on kerran luotani lähtenyt yöllä lähimmästä ravintolasta niitä ostamaan (vessassa ilmeisesti automaatti?) mutta paikka oli jo menossa kiinni ja poke antoi omistaan :)
En ole sinkku, pikkujouluaikaan kyllä pidin mukana. Tarvettakin oli...
Ei ole. Olen ollut 4 vuotta sinkku, joskus alussa oli jotain kondomeja kaapin perukoilla. Olen sitten ostanut jos tarve on, vaikkakin tähän asti miehillä on aina ollut omat kumit mukana. Ja parempi niin, koska vaikeahan minun on tietää mikä miehelle sopii. Harrastan seksiä ehkä 1-3 kertaa vuodessa.
Lompakossa yksi ja baari- yms. reissuilla useampi. Kerran jäi saamatta (tai oikeastaan jätin ottamatta) kortsun puutteen takia. Opin siitä kerrasta kantamaan niitä aina mukana.
Ei ole kotona eikä mukana.
T. Mies20
Ei ollut mukana eikä tainnut olla kotonakaan. Deittailin aika vähän enkä koskaan mennyt sänkyyn ekoilla treffeillä, joten ostin aina vain tarpeeseen, eli jos oli joku hyvin potentiaalinen treffikumppani tulossa kylään.
Tee kysely mistä selviää vastaajan ikä ja sukupuoli. Mulla on ollut mukana ja on nyt varattunakin. Olen nainen 31v.
Kotona on, taitavat päästä vanhenemaan nekin. Muistan kun menin ostamaan niitä, ja myyjä kysyi, että "iso vai pienempi paketti, iso tulee halvemmaksi". Otin sen, vasta kotiin päästyäni tajusin että saankin näistä aika monta vappupalloa, oikeaan käyttöönhän ne eivät tule (silti pitää olla varalla.
Ellen sitten päätä viettää erityisen villiä vuotta 2018!
On, mutta niitä on jäänyt edellisestä seurustelusuhteesta. Tositoimiin en ole niiden kanssa vielä päässyt.
Ei ole mukana. Sen verran harvoin on tarvetta. Rahanhukkaa ostaa niitä vanhenemaan lompakkoon
Pitihän ne ottaa mukaan roskapussia viedessäkin, kun ei sitä koskaan tiedä millon niitä tarvii.
Ei ole.