Siskoni surkuttelee lastani koko ajan! ”Maija-ressu”
Siis päin naamaa minulle koko ajan ja varmaan selän takana 24/7.
Siis toi on vaan niiiiiiin loukkaavaa. Hoidan lapseni hyvin. Siis todella hyvin. Ja koko ajan toi lapseton pässi jaksaa voivotella. Kerran sanoin jo ihan päin naamaa, että mikä ihmeen ressu tää Maija oikein on, kun elää suoranaista teinin unelmaelämää.
Nyt toi surkuttelu on taas alkanut. Suututtaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksinkö sinut laitettiin bussilla tulemaan, lapsiparka?” kysytään 15-vuotiaalta joka ajaa sinne tädin luo viisi pysäkinväliä koulultaan.
Ap
Voi Maija-ressu kun ei edes kotiinsa voi mennä, vaan joutuu tädin luokse koulusta menemään.
Kun täti itse kutsui meidät kylään ja minä ja toinen lapsi mentiin aiemmin ja Maija-ressu tuli koulusta päästyään. Maija-ressu itse halusi tulla itse.
Ap
Ja minä olin itse samanikäisenä itsekseni Helsingissä kesätöissä. Ja kaikki vain haukkui kun en tehnyt kotona vielä sinä ainoana vapaapäivänäni enemmän. Olin siis kuusi pöivää viikossa töissä. Sunnuntaina kävin kotona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olin itse samanikäisenä itsekseni Helsingissä kesätöissä. Ja kaikki vain haukkui kun en tehnyt kotona vielä sinä ainoana vapaapäivänäni enemmän. Olin siis kuusi pöivää viikossa töissä. Sunnuntaina kävin kotona.
Ap
Voi sua ressua.
Aah. Meillä appivanhemmat harrastaa tuota. Voivoi, pakottaako ne sut harrastamaan, voivoi miren sinne kouluun nyt joka päivä täytyy opiskella.
Voi Maija-ressu kun ei edes kotiinsa voi mennä, vaan joutuu tädin luokse koulusta menemään.