Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teistä hoitsuista tunnustaa että on urkkinut tietoja Kannasta???

Vierailija
07.01.2018 |

Poliisi tutkii. Ja mammoilla on tylsää kun pitää päivystää yöllä jitrn on vähän tutkittu naapurin terveystietoja. TUNNUSTA!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taivaan tähden olisin kiinnostunut mistään mistä ei ole pakko olla kiinnostunut.

Yritän olla olematta kuulevinani edes silloin kun puolituttavat kälättää omista tilanteistaan.

Saan kuule ihan tarpeeksi työntää nokkaani toisten elämään ihan työaikana ja työni takia, ei tippaakaan kiinnosta ylimääräiset asiat.

Vierailija
2/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään katoin sun tiedot, häh hää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellenlään, kukaan ammatti-ihminen ei kirjaa mitään Kantaan tai käytä Kantaa työssään. Käytämme ihan omia potilastietojärjestelmiämme. Kanta on kansalaisille ja siellä pääsee vain omiin tietoihinsa, pankkitunnuksiaan käyttämällä. Piste.

Vierailija
4/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata tunnusta kun siitä voi saada fudut.

Vierailija
5/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistutan/tarkistan tietoni vuosittain ja poltan hoitooni osallistumattomat kyylät. Tietysti.

Vierailija
6/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso ja itseäkin henkilökohtaisesti vaivaa koko Kanta-arkisto. Tiedätkö mitä nyt ollaan valmistelemassa? Trafin kanssa yhteistyössä Kantaliitäntää, joka lukee Kanta-arkiston sisällön ja jos siellä esiintyy jokin diagnoosi joka voi altistaa vaaralisille liikennerikkomuksille, niin kortti lähtee jäähylle. Ja näitä diagnooseja olisivat esimerkiksi "mania". Olen sen verran nähnyt maanisia ihmisiä, etten millään jaksa uskoa että kaikilta diagnoosin takia kortti pois sen yhden prosentin riskin takia.

Vierailija
7/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä käytä Kanta-arkistoa, ainoastaan meidän oman potilastietojärjestelmän kautta reseptikeskusta niiden potilaiden osalta jotka on osastolla mun hoidossa. Ei vois vähempää kiinnostaa jos ei ole pakko. Omat tietoni olen katsonut jos sinne jotain katsottavaa on tullut.

Vierailija
8/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla kuuliainen omantunnon äänelle.

Joten en ole koskaan salaa kattonut kenenkään tietoja.

Vierailija
9/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole omantunnon kysymys, se on _laki_. Kirjekurssiltako te valmistutte?

Vierailija
10/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuomariksi opiskeleva nainen kertoi aina tarkastavansa poikaystävän tiedot jostain, että onko rikosrekisteriä. Eiköhän sitä kaikki tee jos vaan pystyy.

Vierailija
11/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee jos siitä palaa virka ja ihmisillä todella on oikeus tarkistuttaa kuka tietojaan on katsellut. Ja ihmiset myös tarkistuttavat.  Paitsi jos työttömäksi halajaa. Sitten tietysti.

Vierailija
12/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut. Omani.

Vierailija
13/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän ne näkee lokitiedoista, jos on jossain tiedoissa käynyt.

Ainahan joku utelias idiootti ei mahda vastustaa kiusausta ja menee katsomaan tuttujen tietoja ja jää kiinni ja menettää työnsä lisäksi oikeuden harjoittaa ammattiaan.

Vierailija
14/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut edes omien lasteni teitoja, vaan pyytänyt jotain muuta katsomaan.

Vierailija
15/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee katsottua tuttjen juttuja. Aika harvoin, pari kertaa vuodessa.

Vierailija
16/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme:

Tarkistuttakaa ihmiset lokitietonne vuosittain, se on jokaisen oikeus. Näin pääsemme epärehellisestä aineksesta hoitoalalla.

Vierailija
17/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistutan lokitiedot kahden vuoden välein. Olisi kyllä hyvin noloa jos uteliaisuus saisi rikkomaan lakia.

Vierailija
18/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut. Omani.

Ei muuten ole laillista, saat kurinpalautusta jos työnantajasi tarkistaa lokitietosi .

Työnantaja antaa sen mahdollisuuden katsoa tietoja, ja niitä saa käyttää vain työasioihin.

Meillä ainakin tehdään pistokokeita.

Vierailija
19/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut. Omani.

Ei muuten ole laillista, saat kurinpalautusta jos työnantajasi tarkistaa lokitietosi .

Työnantaja antaa sen mahdollisuuden katsoa tietoja, ja niitä saa käyttää vain työasioihin.

Meillä ainakin tehdään pistokokeita.

Aloittaja puhuu kannasta. Mistä siis tarkistetaan vain omat tiedot. Sinne ei mitään kirjata, potilastiedot ovat ihan eri ohjelmistossa.

Vierailija
20/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata tunnusta kun siitä voi saada fudut.

Höperö. Ei sieltä kukaan katso mitään. Ketään ei kiinnosta ja Kantaa ei töissä lueta vaan ainoastaan oman potilaan tiedot potilastietojärjestelmästä. Eikä kukaan halua vaarantaa omaa työtään sillä, että menisi urkkimaan kenenkään muun tietoja ihan vain uteliaisuuttaan. Ei hoitoalalla kukaan jaksa tai edes kerkeä tuolla tavoin mitään lueskelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme