Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ja millainen sinusta olisi tullut, jos olisit syntynyt toiseen sukupuoleen?

Vierailija
07.01.2018 |

Luulen, että minusta olisi tullut armeijan henkilökuntaupseeri. Jo lapsuus poikaporukassa olisi tuonut esiin haluni johtaa, eikä sitä olisi paheksuttu, vaan kannustettu. Hyvä älyni olisi taannut etenemisen. Isän puute sekä halu olla haluttava tytöille univormussa olisi saanut hakeutumaan mahdollisimman miehiseen maailmaan. Poikana olisin ollut pitkä ja salskea jannu, kuten muut suvun miehet, ja pärjännyt fyysisesti hyvin. Luultavasti olisin ollut aluksi aikamoinen kusipää kaikille, kunnes elämä olisi vähän opettanut, ja sosiaalinen älyni olisi nuoruuden hölmöyden alta päässyt esiin.
Minulla olisi hyvä ura, koira ja perhe, joka olisi kaikki kaikessa.
T: sinkku humanistinainen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen harmaahiiri kympin tyttö joka jatkuvasti räpläisi itseään pohdiskellen hyvin sopimattomia.

Vierailija
2/2 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pieni ja pyylevä mies, epävarmuuksissani todennäköisesti porukan "pelle" ja depressioon taipuvainen syvistelijä, jonka naissuhteet kaatuisivat joko ujouteen tai depressiiviseen masisteluun "etten mä ikinä löydä naista". Lukisin itseni yliopistossa luovien aineiden maisteriksi ja muistuttaisin ulkoisesti kalapuikkoviiksihipsteriä ja eläisin keikkatöiden loputtomassa putkessa. Ja sisustaisin itselleni todella mallikelpoisen yksiön, jota olisin kuitenkin liian boheemi siivoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla