Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajamielisyys ja muistamattomuus

Vierailija
07.01.2018 |

Töissä tulee jatkuvasti pikkuvirheitä vaikka yritän olla tarkka. Tuntuu että pääni on siivilä josta valuu kaikki tieto pois. Ärsyttää olla näin huonomuistinen, tästä on tullut vaikeuksia aina. Kaikki tärkeät paperit hukkuu, nimet unohtuu ja tapaamiset muuntuu 8:30:sta 9:30ksi jos yritän muistaa ne omassa päässäni. Puhelinnumerojen muistaminen on utopiaa, samoin kaikkien tunnuksien ja salasanojen ja muiden. Kohtalotovereita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnouttiahan tuo on. Hoitoon mars.

Vierailija
2/6 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burnouttiahan tuo on. Hoitoon mars.

Voi kun olisikin, mutta kun ei ole. Muuten olen ollut burnoutissa melkein koko ikäni. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sun ajatuksissa sitten tapahtuu? Puhuttiin aamulla miehen kanssa siitä, kun molemmilla on lapsesta asti ollut tapana unohtaa, minne on menossa - pitää palata lähtöpaikkaan muistelemaan, mikä oli homman tarkoitus.

Ollaan luovia ja älykkäitä ja ilmeisesti siksi niin hajamielisiä. Päässä tapahtuu niin paljon, että on vaikeuksia keskittyä reaalimaailman pikkusälään.

Onko jotain, minkä muistat hyvin? Onko sulla ruuhkavuodet? Unettomuutta? Strssiä?

Vierailija
4/6 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noi ole stressin oireita?

Vierailija
5/6 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalontoveri! Ironista on että olen päätynyt vieläpä työhön jossa vaaditaan suurta tarkkuutta ja sitten stressaan ihan hulluna etten vain unohda tai sählää mitään. Ihan lapsesta asti on ollut tämä ongelma, varsinkin nimet ja numerot eivät pysy mielessä, mutta on tarkkaavaisuuden kanssa muutenkin ongelmia. Näin aikuisiällä olen alkanut epäillä ongelmaksi ADD:tä, selittäisi aika paljon.

Vierailija
6/6 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi