Te lapsiperheen alakerrassa asuvat
Onko tuttua että yläkerrasta kuuluu aivan järkyttävää töminää? Kattolamppu vaan heiluu. Jatkunut jo kahdesta asti kun vapaapäivää tässä viettäny. Miten joku jaksaa riehua noin pitkän ajan putkeen? Ja miten ne aikuiset kestää sitä vai eikö se vain kuulu niin lujaa jos on samassa tilassa eikä alapuolella, kuten itse olen :D varmaan tuo lamppukin kohta irtoaa kun Pekassa ja Pätkässä konsanaan...
Kommentit (16)
Sama kokemus, opiskeluaikoinani yläkerran asunnossa oli ensin pitkä koko kämpän remontti ja sen jälkeen siihen muutti nelilapsinen, aamuvirkku perhe @_@
Meillä on lamppu tipunnutkin. 7 vuotta jaksoi keikkua yläkerran kakaroiden pommittamista kunnes räsähti alas. Vielä painava 12-paikkainen kynttelikkölamppu.
Yläkerrassa kuusilapsinen uusiouusioperhe joilla mm tramppa sisällä!
Miksi ette ole muuttaneet ylimpään kerrokseen? Ei kukaan tömistele yläpuolella
Jep, tuttua on. Kiljumista, tömistelyä, huutoa. Eilen ärsytti kun yritin katsoa leffaa. Muut naapurit eivät ikinä häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Minusta parempi kysymys on että miksi nuo meluperheet eivät ole muuttaneet alimpaan kerrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koska siellä asuu joku ja asui jo silloin kun nykyiseen asuntoon on muutettu...
Meidän naapurissa kuulostaa siltä kuin norsu juoksisi noin 20 sekunnin välein asunnon päästä toiseen. Sitä sitten putkeen noin tunnin ajan ja pieni tauko, sitten uudestaan. Ja siis juoksua, ei kävelyä.
Meillä ihan jokapäiväistä, lisäksi vanhemmat riitelee kovaäänisesti, tai nuori rouva pääasiassa. Kyllähän se harmittaa, mutta muuten on niin kiva asunto että ei voi mitään.
lapsiperheille omat töminäkiljunta kerrostalot ja muut rauhaan
Mieluummin lapsiperhe, kuin teinipariskunta, joka harrastaa seksiä ja tappelee vuoropäivinä. On aika järkyttävää herätä, johonkin naisen isoon O:hon tai "painu v#####un mun elämästä"-kiljumiseen.
Ihan vaan joku parikymppinen nainen joka asuu yksinään, kävelee kämppää päästä päähän niin että mun katto tärisee suurimman osan siitä ajasta kun olen kotona 😡
Minusta pitäisi olla joku raja että kauan saa juosta, ihan sama vaikka olisikin lapsi. Ei pitäisi olla mitään jokerikorttia siihen että jos on lapsi niin saa pitää meteliä niin paljon kuin haluaa. Voi sitä lasta käskeä. Olisi kiva jos vaikka 3 tuntia olisi se maximiaika. Jos se vapaus on aina 7-22 välinen aika niin eihän esim. yötyöläinen voi koskaan nukkua vaik ois kolmet korvatulpat, kerta koko talo tärisee.
Sama kuka siellä yläkerrassa on, niin järki lähtee. Karkasin kerrostalossa tömistelevien yläkerran naapureiden takia rivariin ja täällä sitten rapistelee hiiret yläkerrassa.
Joo tuttua on.. kesällä valmistuu oma talo, eikä tarvi enää kuunnella tuota sirkusta. Siis ihan nykyinen yäkerran lapsiperhe oli sysäys ostaa asunto, jossa ei ole seinänaapureita, eikä varsinkaan yläkerran naapuria. Aiemmin harkittiin, että luhtitalon alakerta tai kerrostaloasunto ois hyvä.
Tuttu juttu. Loppui vähitellen kun aloin itse möykätä lasten päiväuniaikaan ja iltaisin ennen hiljaisuutta.
Meillä samanlaista. Joka päivä! vanhemmat riehuu mukana. Ei pysty mihinkään keskittymään kun helvetillinen jytinä, töminä ja huuto kuukaudesta toiseen.