Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet kokoomustrollien tämän päivän moton?

Vierailija
07.01.2018 |

Ei ole olemassa yhtään huonoa tai turhaa kurssia.
Ja palkattomia töitä ei teetetä kenelläkään.

On ne söpöjä. Kuka niille antaa nuo ohjeet, millä taktiikalla nyt aina mennään? Välillä pyritään nolaamaan, välillä valehdellaan, välillä pyritään vain pilaamaan keskustelu typeryyksillä.🙄🍼

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeastaan huomannut näitä trolleja aikoihin, ovat niin säälittävän vähillä eväillä liikkeellä ettei niihin oikein jaksa edes kiinnittää huomiota.

Vierailija
2/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei ole olemassa ilmaista rahaa. Jos sinä et anna yhteiskunnalle mitään, miksi se pitäisi sinusta huolta?

Yhteiskuntarauhan vuoksi. Ja siksikin, että olen maksanut veroja monta vuotta. Ja olen ihana, lämmin, kiva ja kaunis ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole oikeastaan huomannut näitä trolleja aikoihin, ovat niin säälittävän vähillä eväillä liikkeellä ettei niihin oikein jaksa edes kiinnittää huomiota.

Eihän noihin muuten viitsi, osuivat vaan niin silmiin tänään tuolla uudella jankutuksella.

Vierailija
4/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei ole olemassa ilmaista rahaa. Jos sinä et anna yhteiskunnalle mitään, miksi se pitäisi sinusta huolta?

Turvallisuutensa takia yhteiskunnan kannattaa pitää huolta meistäkin, joita ei tällä hetkellä kelpuuteta antamaan mitään.

Ja ehkä myös siksi, että olemme joskus antaneet. Kyllä minäkin olen töissä aikoinani ollut. Samalla perusteellahan eläkeläisistäkin huolta pidetään.

Oletko myös sitä mieltä, että esim. ei-työllistyvistä vaikeavammaisista ei tarvitse pitää huolta, koska eivät anna mitään? Yhtä syytön minä työttömyyteeni olen, kun kerran en vain työnantajille kelpaa.

Vierailija
5/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksella on joskus muinoin ollut ihan oikeastikin hyviä ajatuksia, mutta näyttää siltä että vuodet ovat tehneet tehtävänsä ja se puolue nuorisojärjestöineen on muuttunut nykyisin jonkinlaista omaa hätäänsä huutavaksi porvariporukaksi, joka ei ymmärrä sitä että valtiossa talous ei ole niinkään osakkeenomistajien talous, vaan se on kansalaisten talous.

Kansa äänestää huonot sopimukset ja huonot työt ulos maasta, niin se lopulta menee. Ja se kuka sopeutuu, on juuri se porukka, jonka piti jo alun alkaenkin hoitaa työn KYSYNTÄ kuntoon.

Varmaan tulee turbulenssiakin asiassa, mutta edelleenkin, valtion hallinnon homma EI ole suojata osakkeenomistajia, vaan se tärkein suojattava taloudellinen asia on suomalaisen työn kysyntä ja kannattavuus - alkaen etenkin avoimelta sektorilta.

Vierailija
6/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain siksi, koska se on oikein. Seuraava kysymys? Putositko sä päällesi pienenä vai mikä meni vikaan?

Vierailija
7/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa yhtään huonoa tai turhaa kurssia.

Ja palkattomia töitä ei teetetä kenelläkään.

On ne söpöjä. Kuka niille antaa nuo ohjeet, millä taktiikalla nyt aina mennään? Välillä pyritään nolaamaan, välillä valehdellaan, välillä pyritään vain pilaamaan keskustelu typeryyksillä.🙄🍼

Oho, mä olen tuon tyylistä tänään täällä laukonut, mutta itse en väittänyt, ettei olisi yhtään huonoa kurssia. Jos tarkoitat nyt kursseilla työvoimakoulutuksia, niin siitä minulla on ihan omaa kokemusta. Olin työssäoppimassa ELY-keskuksessa osastolla, jossa hankittiin työvoimakoulutuksia. Se oli todella tarkkaa puuhaa, jokaisen koulutuksessa olleen palaute luettiin, vaikutuksia pisteytettiin jne. Yhdeltä kouluttajalta päätettiin olla enää ostamatta koulutuksia, koska sieltä työllistyi vain pari eikä palautekaan kummoista ollut.

Tähän palkattomaan työhön hain ihan itse ja ilman sitä en olisi valmistunut.

En silti ole minkään puolueen jäsen ja harvemmin äänestän. Enkä ymmärrä, miksi pitää lietsoa jotain vihaa, jos halutaan auttaa työllistymään. Kannattaisi täälläkin pysyä faktoissa tai edes omassa kokemuksessa.

Vierailija
8/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, tarkastapa aapee lääkityksesi 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
9/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on  varmaan Kokoomuksen trolli, että demari Ralf Sund on aktiivimallin takana. Niin kuin tiettävästi onkin.

Vierailija
10/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tietää että palstatrollilla on vähän huonompi (trollaus)päivä?

siitä että se avaa ketjun jossa se kiukuttelee siitä miten paljon palstalla on "muita trolleja" ja juttelee itsekseen siitä miten kamalia nämä muut ovat

Vierailija
11/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole töissä. En sinne aio mennä, enkä mene. Vaikka Kekkonen käskisi.

Vierailija
12/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä tietää että palstatrollilla on vähän huonompi (trollaus)päivä?

siitä että se avaa ketjun jossa se kiukuttelee siitä miten paljon palstalla on "muita trolleja" ja juttelee itsekseen siitä miten kamalia nämä muut ovat

😂😂😂

Vierailija
13/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on  varmaan Kokoomuksen trolli, että demari Ralf Sund on aktiivimallin takana. Niin kuin tiettävästi onkin.

Eikös Sund ole vasemmistoliiton entinen puoluesihteeri? Sellainen työttömien ystävä?

Vierailija
14/14 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ja kuka väittänyt ettei ole yhtään turhaa kurssia?