Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toraisa vaimoni on tyytymätön joululahjaksi ostamaani kaulakoruun vaikka valitsin juuri hänelle sopivan

Vierailija
07.01.2018 |

Ainut minkä hän sanoi siitä oli: "ostit tämän Mustista ja Mirristä, etkö ostanutkin".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hän taatusti huomannut, miten silmäsi kyyneltyivät. Ei tietenkään. Kyyneleesi jähmettyivät niille sijoilleen. Jäätävä vaimo on toraisaa pahempi.

Vierailija
2/7 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaimosi valitsit satojen tuhansien joukosta, turha ruikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin vaimolle moppiin uuden varren, mäntysuopaa gallonan verran ja kumisia siivoushansikkaita kaksi tusinaa. On ollut ihanan hiljaista ja rauhallista jouluaatosta saakka.

Vierailija
4/7 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota hupakko polvien päälle, laske pöksyt ja läpsi pulleat perseposket punertavaksi. Kun huomaat pimpulan kostuneen, sormeta pimpsaa ja vie sen jälkeen sormi peräreiälle. Lopulta narttu kerjää, että panet sitä rajusti. Naisia pitää osata käsitellä ja kiukuttelut hoidetaan miehekkäin ottein.

Vanhempi herrasmies

<3

Vierailija
5/7 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Vaimo varmaan odottaa jännittyneenä, koska koira saapuu.

Vierailija
6/7 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota hupakko polvien päälle, laske pöksyt ja läpsi pulleat perseposket punertavaksi. Kun huomaat pimpulan kostuneen, sormeta pimpsaa ja vie sen jälkeen sormi peräreiälle. Lopulta narttu kerjää, että panet sitä rajusti. Naisia pitää osata käsitellä ja kiukuttelut hoidetaan miehekkäin ottein.

Vanhempi herrasmies

<3

Olen samaa mieltä. Nartut on pidettävä kurissa, oli kyse koirista tai naisista.

Vierailija
7/7 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi