Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten syvälle vauvalle kuumemittari laitetaan mulla sellainen metallinen elohopea koko hopeaosako

Vierailija
13.04.2006 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan takapuoleen en menisi koskaan mitään työntelemään, varsinkaan elohopeaa.

Vierailija
2/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään ihmeellistä ole siinä pyllystä mittauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalosta voi mitata aivan hyvin.

Vierailija
4/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan koskaan ole mitannut pyllystä kuumetta lapsiltani, korvakuumemittari tai kainalosta mitattu on aina ollut riittävän tarkka! Ei ne lastenklinikallakaan mittaa kuin korvasta!

Vierailija
5/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän omassa pyllyssä jotain ongelmia, jos kuumemittari tuntuu niiiin pahalta, ettei muka voisi vauvalta mitata.

Niinhän se on perinteisesti tehty. Nykyään on toki niitä ihania mittareita, joilla saa hetkessä otsalta mitattua. Korvakuumemittareilla ei tee vauvan kanssa mitään.

Vierailija
6/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lastenhoitaja

Vierailija
7/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos välttämättä lasta haluaa kiusata, niin kuumeen mittaaminen pyllystä on hyvä keino, johon eivät edes sossuntädit puutu...

Vierailija
8/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kuitenkaan kovin kestäviä. Itse en kyllä tuota pelkää, mutta en muuten vain kiusaa lasta mokomalla touhulla.

Vierailija
9/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAINALOSTA!!! TTU mitä sakkia täällä on!

Vierailija
10/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se kuume pitäisi tietää millilleen, eikö se riitä, että tietää lapsen olevan sairas, mihin niitä lukemia tarvitaan. Näkeehän sen nyt lapsen voinnistakin, onko kovasti kuumeessa vai ei.

Vierailija
11/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta. Minä en ainakaan ole, vaikka mittaankin kuumeen aina kainalosta. Nytkin istun tässä, vaikka lapsi pyytää leikkimään ja tiskitkin on tiskaamatta.

Vierailija
12/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuume pyllystä, sain digitaalisen mittarin.

Ei se tunnu vauvalla missään kun mittariin laitetaan ensin neutraalia RASVAA.

Vauvalta tulee paksumpaa kakkaa kuin mittarin 4mm(?) pää on.

Vierailija
13/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tunnu missään? Sitä paitsi sisään ja ulos työntäminen ovat eri asioita, joten kakkaan ei kannata tässä asiassa vertailla.

Vierailija
14/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti rasvaa ja mittari pyllyyn. Samalla tavalla suppojakin on käytetty, ensin paljon rasvaa ja sitten lääkkeet perään. Vastustajat eivät kai käytä suppojakaan, vai onko niiden käyttö jotenkin eri asia?

Vierailija
15/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keksinyt mitään syytä. Nestemäinen Panadol on yhtä hyvää ja sitä on helpompi antaa. Ei tarvitse riisua lasta ym.

Vierailija
16/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa millään suuhun menemään, pää kääntyy, vauva sylkee lääkettä jne. :)

Vierailija
17/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nestemäinen.

Vierailija
18/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi lapset usein punnaavat supon pihalle, niin monta kertaa, että loppujen lopuksi olisi nopeampaa käyttää nestemäistä lääkettä. Näin minulle on sanottu, itse en ole niitä koskaan ostanut.

Vierailija
19/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nestemäinen.

Vierailija
20/21 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi vaan vastata jos osaa/haluaa ap:n kysymykseen ja jättää sanomatta mitään jos se ei ole vastaus siihen mitä kysytään? Aina pitää aloittaa tuo lapsellinen väittely, " minä oon parempi äiti kun teen niin" " eipäs kun minä oon parempi kun teen näin" " sinä et saa tehdä niin kun minä teen näin" ...

Tosi lapsellista touhua.

Ja sitten vastaus ap:lle, minä olen laittanut omassa digitaalimittarissa vauvan pyllyyn noin puolet siitä kapeasta osasta, ja nyt hieman isompana koko kapean osan ennen kun alkaa leventyä. Siihen asti voi laittaa elohopeamittarissakin. Kannattaa tosiaan tuota rasvaa laittaa, mutta ei hirveästi, koska se on kuitenkin kylmempää, ja jos ei kerkee lämmitä niin saattaa häiritä mittaus tulosta.

Se on vähän kuulkaa lapsesta kiinni onko suppo parempi vai suun kautta otettava, meillä ainakin supot ollu aina parempia!! Jokainen voi varmasti kokeilla itse mikä on omalle lapselle paras vaihtoehto.

Ja kyllä, neuvolassa sanoivat että alle vuoden ikäisen lämpö on luotettavinta mitata pyllystä...Mutta kun av mammat on niin kaikki tietäväisiä niin nehän kumoaa niin lääkärin kuin muidenkin ihmisten mielipiteet..Eikös niin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän