Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:n kolumni Juhana Vartiaisesta, naurahdin pari kertaa :D

Vierailija
06.01.2018 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava!

Vierailija
2/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siistiä! Lehtola on tavoittanut sisäisen Juhana Vartiaisensa loistavasti.

Juuri noinhan Juhana suuri mätäpaise Vartiainen todellisuudessa ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh!

"Suomi on täynnä paskoja kaupunkeja. Paskojen ihmisten pitää muuttaa niihin. Jos on Helsingissä paska taloustutkija ja marisee, ettei ole töitä, oikea paikka tällaiselle on seistä liikennevalona Keuruulla lamppu suussaan. Ikävää toki, mutta totta."

Vierailija
4/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te huonovointiset suomalaiset olette olleet minulle aikamoinen pettymys.

Teistä on tullut ihmisiä, jotka eivät vastaa niitä kriteereitä, joita minulla nykyään on. Se on teiltä melkoinen virhe."

:D

Vierailija
5/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ITSE olen kokenut rankan, muutoilla, turvattomuudella ja kyydityksillä kuormitetun työelämän, enkä valita toisin kuin te köyhät. Olen vuoroin johtanut Ruotsia, Suomea, Ruotsia, ja nyt taas Suomea, mutta olenko vähäosaisten tavoin itkenyt, että perhe jäi kuppaiseen kainuulaiskylään? En, MOT eli olen VTT."

"Suomi tarvitsee valittamisen sijaan ratkaisuja. Suomi on täynnä yksinäisiä vanhuksia sekä kotiäitejä, jotka eivät tee mitään. Kotiäidit saataisiin tuottavaan työhön katuhidasteiksi taajamiin, jos vanhukset hoitaisivat niiden lapsia, jotka puolestaan hoitaisivat vanhuksia, jotka eivät enää osaa hoitaa itseään. Ikävää toki, mutta totta."

repesin.

Vierailija
6/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava kirjoitus!

Vierailija
7/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kommenteissa joku kukkahattutäti itkee ettei noin rumasti saa kirjoittaa...hänellä meni nyt koko lehti boikottiin.