Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen toiseen parisuhteessa

Vierailija
06.01.2018 |

Olen seurustellut mieheni kanssa yli kaksi vuotta ja meillä on ollut paljon ylä- ja alamäkiä. Tällä hetkellä on ollut pari kuukautta tasaista. Lähdin kuitenkin kuukausi sitten opiskelijavaihtoon ammattikorkeassa ja tapasin siellä ystäväni kautta mukavan miehen jota ensinäkemällä en voinut vastustaa (en tarkoita pelkästään ulkonäköä) joku vaan hänessä veti puoleensa! Eräänä iltana olimme viettämässä iltaa ja hän sanoi haluavansa suudella minua. Kieltäydyin, mutta hän suuteli. En voinut tyrkätä häntä pois se oli niin ihanaa. Tunsin valtavaa intohimoa häntä kohtaan. Onneksi lopetin siihen en mennyt pidemmälle. Minua kuitenkin vaivaa että olen ihastunut tähän mieheen ja ajattelen häntä haluamattani. En tiedä mitä tekisin.. Oma poikaystäväni on todella mustasukkainen, en uskalla kertoa tästä. Tunnen suurta ahdistusta, sillä pelottaa että teen väärän päätöksen jättämällä poikaystäväni, sillä meillä on ollut hyviä hetkiä ja meillä on hauskaa yhdessä. Pelottaa että katuisin vuosien päästä.. Mitä teen??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet jo pettänyt poikaystävääsi ja minusta olet itsekäs jos et tunnusta. Mutta turha tuollaisten ihmisten ripittämiseen on aikaa tuhlata, ei teillä mitään omatuntoa ole. Tee mitä tykkäät, niinhän sinä teet joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sulla on elämä vasta edessä! Mieti kummassa on enemmän "ainesta" elämääsi jakamaan pidemmäksi aikaa.

Ilman intohimoo pitkä parisuhde on vaikeatekoista, intohimoo tarvitaan. Mä elän pitkässä parisuhteessa, reilut 15vuotta yhdes ja monet kerran olis ollut kyl ero, jos ei tota noin vahvaa inhohimoo meidän välillä olis. Jo alussa se intohimo oli miehelläni ja mulla tosi vahvaa.

Mä erosin nuorena yhdestä suhteesta joka oli tosi laimee, onneks erosin vaikka itkuja paljo itkin ja tuskaa silloin teki.

Vierailija
4/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet jo pettänyt poikaystävääsi ja minusta olet itsekäs jos et tunnusta. Mutta turha tuollaisten ihmisten ripittämiseen on aikaa tuhlata, ei teillä mitään omatuntoa ole. Tee mitä tykkäät, niinhän sinä teet joka tapauksessa.

Ottaen huomioon että hän suuteli minua yllättäen.. en laskisi pettämikseksi, mutta minulla on oksettava olo kokoajan kun tuntuu niin väärältä. Voin pahoin henkisesti.

Vierailija
5/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen 20-vuotias -ap

Vierailija
6/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro jos haluat pysyä suhteessa.

Jos haluat sen toisen miehen, ero nykyisestä suhteesta.

Vierailija
7/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että en tiedä mitä haluan . Pelottaa että teen vääriä päätöksiä joita myöhemmin kadun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi