Uusi mies ei hyväksyä ettei meillä lapset saa olla sohvalla
Ja ennen kun te tulette moraalisoida minua, kerron miksi. Minun lapsi sotkee räkä joka paikkaan, pyhkii sohvaan ja tekee ällöttävä asioita. lapsella on siis ikeasta ostettu istumatyyny, norsun näköinen.kiva.
nyt uusi mies sanoo että se ei ole normaalia ja lasta pitää opettaa että ei pyyhki räkää sohvaan vaan liinaan? no, jokatapauksessa. on varmaa muita jolla sama asia, niin voisiteko kertoa minulle mitä pitäisi tehdä että mies ei halua myös lasta sohvalle. lapsi tykkää norsun.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Pidät lastasi koirana. Tämä selvä.
Koira oppii huomattavasti helpommin.
Ai mitä kannattaa tehdä? Googleta kuntas mielenterveyshoidon numero ja soita sinne huomenna.
Opeta lapsesi käyttämään sitä nenäliinaa, ihan esimerkkiä näyttämällä.
Osaatko itse käyttää sitä? Jollet, ehkä uusi mies osaa neuvoa lastasi.
Tää on siis sellanen "Vaihda lauseesta yksi sana" -ketju. Lapsi=koira.
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeassa. Lapselle pitää opettaa ettei sotke sohvaa.
miten voin sitten opettaa?
Vierailija kirjoitti:
Tää on siis sellanen "Vaihda lauseesta yksi sana" -ketju. Lapsi=koira.
pahoinpelkään et tää on aito.. näitäkin on. ja miks olis kirjotettu tollasella huonolla suomenkielellä?
Tiedän oikeest tälläsiä ihmisiä joiden kotona on sohvan vieressä liinoja jotka pitää asettaa sohvalle ennen istumista ettei vaatteet värjää.
Herää kysymys ketä tommonen palvelee kun 10 laitat sen liinan siihen joka helvetin kerta vaan koska valkonen sohva on nätti.
tämä on ilmoitettu asiattomaksi mutta tämä on asiallinen ylläpidon mielestä, ja hyvä niin :)
Meillä on lasten ja aikuisten olohuoneet erikseen aikuisten olohuoneeseen, takkahuoneeseen ja aikuisten makuuhuoneeseen lapsilla ei ole mitään asiaa.
Meillä lapselle on oma peti olohuoneessa, johon menee kun sanomme "paikka". Viettää pedissä myös aikaa muutenkin esim kun olemme miehen kanssa töissä tai ulkona. Joskus viemme lapsen puistoon, mutta räyhää muille lapsille. Ei ole leikattu
Laita sohvat muoveihin niin pysyy puhtaana. 70-luvulla Munkkiniemen mummelit piti sohvia muoveissa, jotka otettiin pois vain jos tuli tarpeeksi tärkeitä vieraita.
Minkä maalainen aloittaja on? Muutenkin outo aloitus, et kerro edes lapsen ikää. Pakko olla provo, mutta aika sairas provo.
Joo pitäs ymmärtää, monilla ei nääs lapset pääse ees sisälle vaan heille on ulkotarhat joissa lämmitetyt pienet mökit.