Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoroin ystävällinen vuoroin ilkeä kaveri

Vierailija
06.01.2018 |

Minulla on oudosti käyttäytyvä ystävä. Mistä voi johtua, että ylistää ja ihailee jotain missä olen hyvä ja välillä aika ilkeästi piikittelee ja naureskelee esim. harrastuksilleni ja sitten ottaa etäisyyttä eikä esim. vastaa viesteihini. Ignoraa somekanavilla jne.
Voi mennä monta kuukautta ja yhtäkkiä aloittaa intensiivisesti tekemään jotain aiemmin pilkkaamaansa, joista tietää minun pitävän ja sitten haluaa taas pitää yhteyttä ja on kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Onko muilla vastaavaa ja mistä tällainen kummallinen käytös johtuu? Ihan tosi kiva tyyppi kun on hyvällä tuulella ja meillä on mielettömän hauskaa, mutta on pari kertaa loukannut tosi pahastikin. Aina pelkään ja olen varpaillani kuitenkin hänen kanssaan, koska ikinä en tiedä milloin tuuli kääntyy ja olen mitätön ja ilmaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet loukannut häntä joskus jotenkin etkä ole pyytänyt anteeksi?

Vierailija
2/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan ilkeä ja kateellinen tyyppi. Harmillista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt ystävältäsi miksi on noin ailahtelevainen, tajuaako sitä itse?

Vierailija
4/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäiriö? On kokemusta sellaisista ihmisistä, ja ovat käyttäytyneet juuri tuolla tavalla.

Vierailija
5/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma, ongelmia itsensä kanssa, ei usein jaksa seuraasi, mutta omaa lapsen tunnesäätelytaidot ja näyttää kyllästymisen ilkeilemällä... tuntematta ei voi kuin arvailla. Vetäytyminen voisi liittyä masennukseen mutta ilkeily kuulostaa siltä että kyseessä on jotain muuta.

Itse en vastaisi kun seuraavaksi ottaa yhteyttä, etenkin kun tuota "katoamista" on tapahtunut useamman kerran eikä edes pahoittele tai kerro syytä niiden jälkeen. En usko että kaveri kunnioittaa tai arvostaa sinua kovin paljoa. Jos haluat olla kohtelias voit sanoa, että koet hänen käytöksensä ahdistavana ja haluaisit selvittää asiat, mutta et enää jaksa ikävää käytöstä ja täyttä vastaamattomuutta. Kaveri vaikuttaa tekstisi perusteella ihmiseltä, joka vaan suuttuu sulle jos mainitset hänen tylytyksestä ja pyydät kunnioittavaa käytöstä. Tuskin selvittää asiaa aikuismaisesti tai muutenkaan ja luultavasti ennemmin katkaisee välit, mutta voin olla väärässäkin. Joillain ihmisillä rakentava lähestymistapa menee ihan hukkaan ja siitä ei pidä syyttää itseään.

Vierailija
6/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäiriö?

Vierailija
7/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeyttä en siedä, katkaisisin sen takia välit. Mutta mulla aina välillä nousee niskakarvat pystyyn tuosta, että joku sanoo kaverin "katoavan". Monesti se tyyppi, jonka kaveri "katoaa" ei itse ota siihen kaveriin yhteyttä. Milloin sinä viimeksi ap otit yhteyttä kaveriisi?

Vierailija
8/8 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantunut jostain? Kuullut jotain mitä olet tehnyt tai sanonut? Ei osaa suhtautua. Nämä tuli mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme