manchesterin lentokenttä, kukaan ollut?
kun kone saapuu kentälle, niin mihin sitten mennään? Löytääkö helposti sinne missä laukut ok ja mitä sitten tapahtuu? Okei tyhmiä kysymyksiä, mutta en ole koskaan lentänyt ennen ja ekaa kerta lentokentällä. Onko teminaali kauhean pitkä, siellä kai käytössä ne ns liukuhihnat jotta säästyy vähän kävelemiseltä :)
Osaako kukaan kertoa mitään? Terminaali 1 menossa
Kommentit (4)
Olen lentänyt ko. kentälle pariin otteeseen, viimeksi kuusi vuotta sitten. Muistikuvissani se on todella sokkeloinen, ja ikuisuuden sai kävellä ennen kuin pääsi laukkujen luo ja ulos - mutta seuraat vain opasteita ja pyydät apua, jos tuntuu, että olet eksynyt :)
Kenttä on vanha ja sokkeloinen mutta ei siellä eksy jos osaa lukee opasteita. Ainakin joissain terminaaleissa saattaa pois tullessa olla tosi pahat ruuhkat, muista varata hyvin aikaa. Asuin aikanaan briteissä ja lensin tuolta paljon, mutta lähinä muualle eurooppaan ja halvoilla yhtiöillä, niin voi olla että kyse oli eri terminaalista. Mutta joo ei mikään maailman modernein kenttä mutta kyllä sinne lentää ja sieltä pääsee ulos laukkunsa kanssa!
Sokkeloinen, okei. No ehkä mä siellä selviän kun koitan seurata ihmisiä :) Eniten jännittää se laukun hakeminen.
Varsin ankea kenttä ja 1 terminaali mihin Finnair lentää on vanha. Olen käyttänyt vain vaihtaakseni konetta.
Seuraa opastinkylttejä.