Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on ku alkaa seurustelee niin sittenhän sitä vientiä on

06.01.2018 |

Aistivatko naiset varatun miehen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa suositun. Se on tärkein kriteeri.

Vierailija
2/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo allekirjoitan tämän. Status.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu lisää rentoutta ja itsevarmuutta, joten vaikutat kiinnostavammalta kumppanilta.

Vierailija
4/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu lisää rentoutta ja itsevarmuutta, joten vaikutat kiinnostavammalta kumppanilta.

ja urheiluauto munan pituutta.

Vierailija
5/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus  saa sinut hehkumaan ja muutkin huomaavat sinut kuin seurustelukaverisi.

Vierailija
6/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
7/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Minulle taasen sanoi ex-vaimon ystävä kun baarissa törmättiin ja juteltiin, että olen paljon rennompi nykyään kun olen sinkku.

M35

Vierailija
8/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Minulle taasen sanoi ex-vaimon ystävä kun baarissa törmättiin ja juteltiin, että olen paljon rennompi nykyään kun olen sinkku.

M35

Lisään vielä, että toinen kerta oli baarissa sellainen, että yksi kaverin kaverin kautta tuttu nainen joka itse pitkässä suhteessa ja lapsia tuli juttelemaan, että olen kuulemma eronnut. Yhtäkkiä illan mittaan suuteli intohimoisesti. En kyllä tiedä mitä tässä pitäisi ajatella.

Varatut vain kiinnostuneet kun on itse sinkkuna?

M35

Vierailija
9/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

M35

Lisään vielä, että toinen kerta oli baarissa sellainen, että yksi kaverin kaverin kautta tuttu nainen joka itse pitkässä suhteessa ja lapsia tuli juttelemaan, että olen kuulemma eronnut. Yhtäkkiä illan mittaan suuteli intohimoisesti. En kyllä tiedä mitä tässä pitäisi ajatella.

M35

Suuteluun ei ole pakko vastata. Luuseri.

Vierailija
10/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt harmittaa kun ei voi langetakaan uuteen naiseen?

Luulisi ettei varattuna ole tarvetta harmitella naisten kiinnostumista tai kiinnostumattomuutta.

Vierailija
11/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

M35

M35

Se tuli kyllä niin yhtäkkiä, että ei siinä ehtinyt kyllä muuta kuin mennä mukana ja sen jälkeen oli olo, että mitä just tapahtu.

M35

Vierailija
12/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vienti on näennäistä. Ethän sinä koskaan varattuna vie asiaa niin pitkälle, että tietäisit oikeasti, mitä se toinen haluaa ja tarkoittaa.

Vierailija
13/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näen jonkun miehen yksin tai miesporukassa baarissa, eikä hänellä ole sormusta, minulla ei kyllä ole kykyä nähdä onko hän seurustelusuhteessa. Tietääkseni aika harvalla on.

Vierailija
14/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

M35

M35

Se tuli kyllä niin yhtäkkiä, että ei siinä ehtinyt kyllä muuta kuin mennä mukana ja sen jälkeen oli olo, että mitä just tapahtu.

M35

Puhut p*skaa. Aina voi työntää pois, jos haluaa.

Vierailija
15/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näen jonkun miehen yksin tai miesporukassa baarissa, eikä hänellä ole sormusta, minulla ei kyllä ole kykyä nähdä onko hän seurustelusuhteessa. Tietääkseni aika harvalla on.

Se että on suosittu, tarkoittaa että monet tykkää ja on langennut. Vähän niin kun Cheek on suosittu. Yksi tai kaksikaan ei mitenkään riitä.

Vierailija
16/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ikisinkkumiehenä tuntuu, kuin naisilla olisi yleisesti jotain outoja päiviä, että tuijottelevat enemmän ja esim. normisti hiljaiset kassaneidit sun muut joita näen päivittäin yrittää vääntää jotain small-talkia yhtäkkiä. Sattuukohan niillä joku ovulointi samaan aikaan jolloin yhtäkkiä kiinnostaa vai mitähän ihmettä.

Vierailija
17/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole enää ns needy, tarpeessa/tarvitseva. Tarvitsevuus on luotaantyöntävää niin miehissä kuin naisissa, valitettavasti. Paradoksi sinänsä.

Vierailija
18/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

M35

M35

M35

Puhut p*skaa. Aina voi työntää pois, jos haluaa.

Mutta miksi noin olisi pitänyt edes tehdä?

Vierailija
19/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa tämä ilmiö miten nainen näkee miehen parempana kun muut naiset on selkeästi osoittaneet kiinnostustaan hänestä. Olettamus, että miehen täytyy silloin olla hyvä vaikkei itse sitä vielä olisi onnistunut itse näkemään.

Tämä on hyvin pitkälle alitajuntainen juttu, eikä tietoisesti tapahtuvaa harkintaa.

Ihan luonnollista, että näin on. Joskus silloin kivikaudella se koko kylän naisten suosima mies todennäköisesti oli geneettisesti paras kumppani. Siitähän pohjimmiltaan on kyse. Parhaiden geenien löytämistä omille jälkeläisille.

Vierailija
20/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa tämä ilmiö miten nainen näkee miehen parempana kun muut naiset on selkeästi osoittaneet kiinnostustaan hänestä. Olettamus, että miehen täytyy silloin olla hyvä vaikkei itse sitä vielä olisi onnistunut itse näkemään.

Tämä on hyvin pitkälle alitajuntainen juttu, eikä tietoisesti tapahtuvaa harkintaa.

Ihan luonnollista, että näin on. Joskus silloin kivikaudella se koko kylän naisten suosima mies todennäköisesti oli geneettisesti paras kumppani. Siitähän pohjimmiltaan on kyse. Parhaiden geenien löytämistä omille jälkeläisille.

Pitkä, komea, vaalea, lihaksikas, atleettinen ja ainakin kymmenen naisen kanssa maannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi