Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luontaistuotteita ja vitamiineja thaimaasta? mielipiteitä tai vinkkkejä?

Vierailija
06.01.2018 |

Olen lomalla Thaimaassa ja täällä näyttää apteekit olevan täynnään erilaisia luontaistuotteita ja lisäravinteita. Ja niitä myös ostetaan paljon.
Mitä mieltä olette,voisiko noita turvallisesti käyttää itse?
Olen kiinnostunut aiheesta ja syönkin suomessa omegaa,b- ja d-vitamiineja.
Onkohan tietoa tai sivuja mistä noita Thaimaan luontaistuotteita viisi vähän tutkailla?
En
Oon tietoinen kiinalaisten tuoreista jotka voi olla mitä vaan elohopeasta raskasmetalleihin. Semmoisia en todellakaan elimistööni halua.
Meneekö rahat hukkaan jos ostan reilun setin noita tuotteita täältä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha riski. En meni ostamaan mitään luontaistuotteita ulkomailta. Esim. Kiinassa on elintarvikkeiden väärentäminen joka päiväinen ongelma.

Kannattaa myös selvittää mitä saa tuoda maahan. Tullissa voi saada kovat sakot.

Vierailija
2/7 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No USA:sta, iherbistä saa tällä hetkellä ilmaisilla postikuluilla tilatttua jo muutenkin edullisista hinnoista. Saa samoja merkkejä, kuin Suomenkin luontaistuotekaupoista, esim. Solgar.

Täältä voit katsoa joitain kokemuksia: http://alittlelesschemicals.blogspot.fi/2016/04/asiaa-vitamiineista-sek…

Thaimaasta ei ole kokemusta. Halpa ei ole aina hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No USA:sta, iherbistä saa tällä hetkellä ilmaisilla postikuluilla tilatttua jo muutenkin edullisista hinnoista. Saa samoja merkkejä, kuin Suomenkin luontaistuotekaupoista, esim. Solgar.

Täältä voit katsoa joitain kokemuksia: http://alittlelesschemicals.blogspot.fi/2016/04/asiaa-vitamiineista-sek…

Vierailija
4/7 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa Vista-niminen brandi on hyva ja turvallinen mutta en tieda miten paljon hinta eroaa Suomesta saattaa olla samanlaista luokkaa, tsekkaile apteekista.

Vierailija
5/7 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikos tuo jenkeista tilaaminen ole sita DHL-paskaa josta sitten joutuu maksamaan kipeaksi itsensa vaikka piti olla ilmainen kuljetus? Monet ketjut asiasta olemassa. En tilaisi EU:n ulkoa mitaan.

Vierailija
6/7 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tilaat pieniä pakketteja global- maililla 1,8 kg:n asti.

Vierailija
7/7 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko tuoda minulle Maltesers -suklaapalloja? Niitä ei Suomesta kaupasta saa, enkä jaksa netistäkään tilata.

Viimeksi ostin Suvarnabhumin kentältä niitä viisi pussia. :D