Näytän liian nuorelta
Mulla on paha ongelma ! Olen vastikään sinkuksi jäänyt 37-vuotias äiti-ihminen. Olen tosi nuoren näköinen ja kokenut deittailun hirveän hankalaksi, koska oman ikäluokan miehet eivät ole minusta lainkaan kiinnostuneita. Tosin minulla ei ole edes kokemusta itseni ikäisistä miehistä. Aikaisemmat seurustelusuhteet on olleet vähintään muutaman vuoden nuorempien miesten kanssa ja lasteni isän kanssa ikäeroa on 7-vuotta. Olen jo sitä ikäluokkaa, että ikäiseni kunnolliset miehet on pääosin varattuja, joten olen tapaillut nuorempia miehiä, kun heitä tuntuisi riittävän aina jonoksi asti. Nyt vaan alkaa tuntua siltä, että jään koukkuun noihin nuoriin miehiin. Edellinen deitti oli 20-vuotias. Enkä pääse yli siitä ”setistä” mitä oli tarjolla. Huh.. mutta tiedostan, että ei tuollaisesta deittailusta varmaan mitään pidempiaikaista suhdetta saa ainakaan kovin suurella todennäköisyydellä rakennettua. Onko kenelläkään ollut samanlaisia ongelmia ? Onhan tää aika huvittavaa ja joku saattaisi sanoa, että anna mennä vaan ja nauti, mutta itseäni tämä alkaa vaivata