Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äitihullu ei enää palstaile?

Vierailija
06.01.2018 |

Ikävä sen hulluja juttuja :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! En edes löydä niitä aiempia ketjuja millään haulla :/ miten löydän sen, missä mies ja lapset toivat niitä kiviä sisään..

Vierailija
2/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku bännit ip:hen rauhoittaa kummasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mielestäni eilen huomaavinani yhden hänen aloituksistaan, mutta en löydä enää sitä. Siinä oli jotakin kuinka häntä vain moititaan ja kuinka hän oli vihkoon laittanut kirjanpitoa moittimisista ja kehumisista. Moittimisista oli tullut reipas 2000 ja kehuja nolla. En tiedä oliko se hänen, mutta siltä se vaikutti. Äitihullu on kuin Väyrynen, aina se vain nousee uudestaan ja uudestaan vaikka kansa mitä sanoisi!

Vierailija
4/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä täällä, mutta eilen en aloittanut ketjua. Ja en ole saanut bannia.

Vierailija
5/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
6/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on siis joku toinen hulleroinen, joka tekee sinun näköisiä aloituksia, jee...

Mitä kuuluu nyt? Kuinka joulu meni? Mitä kivaa olet suunnitellut tälle uudelle vuodelle?

Vierailija
7/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on siis joku toinen hulleroinen, joka tekee sinun näköisiä aloituksia, jee...

Mitä kuuluu nyt? Kuinka joulu meni? Mitä kivaa olet suunnitellut tälle uudelle vuodelle?

Jouluna oli taas vähän draamaa miehen ja äidin kanssa :( Itse aatto pukkeineen meni ihan hyvin sen kannalta, että koitin ilahduttaa lapsia ja heillä oli ihan hyvä mieli, ei riidelty miehen kanssa tms. Mutta itsellä oli suru puserossa sisimmässäni. Sitä pitää työstää terapiassa. Haluaisin sen surun käsitellä ja löytää herkkyyden, joka on kovuuden alla.

Olen haaveillut tässä pianonsoitosta ja pianosta, muuta saa nähdä.

Vierailija
8/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä draamaa purin palstallakin niin että kun menin terapiaan asia oli jo käsitelty :O Tiesin siis mikä oivallus sai minut pääsemään asian yli ja mitä opin siitä. Ja sain oivalluksen itse palstan avulla.

Mutta jäi sen asian alle tavallaan vielä käsiteltävää, pinta selvisi täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä