Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsen isän nimen pakko ilmoittaa

Vierailija
05.01.2018 |

Olen raskaana miehelle jonka kanssa en enää halua olla tekemisissä. Onko minun pakko kertoa kellekkään kuka on lapsen isä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo, mutta väkisin et voi pitää miestä pois kuviosta mikäli mies niin haluaa.

Vierailija
2/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samassa tilanteessa. Aion valehdella. Onneksi isä on ulkomaalainen niin homma hoitunee helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti tai adoptio?Yksinhuoltajuus on yllättävän rajoittavaa, tulette huomaamaan. En suosittele kenellekään.

Vierailija
4/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekkään isän nimeämistä on eron jälkeen vaikeampi saada täys huoltajuus.

Vierailija
5/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raskaana miehelle jonka kanssa en enää halua olla tekemisissä. Onko minun pakko kertoa kellekkään kuka on lapsen isä

Jos ajattelet noin, niin muista olla sit pyytämättä elareita. Jos noi raaka olet, niin sit jätät miehen lompakon myös rauhaan.

Vierailija
6/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö aijo kertoa koskaan lapsellekaan?

Vierailija
7/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni ei ole. Mutta laki ainakin ennen sanoi, että miehellä on oikeus vaatia DNA testiä jos epäilee olevansa lapsen isä, ellei nainen ole toisen miehen kanssa naimisissa.

Vierailija
8/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys on lapsen etu.

Ei ole oikein viedä kenenkään elämästä isää tai äitiä. Mitä omat vanhempasi merkitsevät sinulle? Olisiko täysin yhdentekevää vaikka heistä toista ei olisi?

Se asia huvittaako sinua olla isän kanssa tekemisissä on aika mitättömän vähäpätöinen asia tämän rinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme