Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äitini nauraa muiden vastoinkäymisille
05.01.2018 |
Olen huomauttanut monta kertaa, ettei ole ollenkaan naurun asia toisten kärsimykset, mutta ei usko.
Erityisen mehevästi on nyt nauranut työttömien surkealle kohtalolle tässä maassa, vaikka itsekin olen ollut työttömänä.
Kaikkein isoimmat naurut röhötti "pupunpussausleikille", johonka jotkut työttömät on pakotettu.
Nyt kun sain töitä haukkuu sitäkin, että liian pitkä matka ja "(ehkä) sä kyllä osaat sen homman" (juuri ja juuri).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kliffaa hei.