Ekan vuorokauden menkkavuoto 250 ml
Jaksaisitko, kestäisikö kroppa, pää, virkeys?
Kommentit (18)
Mulla ei tullut ekana vaan toisena ja kolmantena päivänä, ei kestänyt pää eikä kroppa, sain kohdunpoiston.
Rittää just puolikkaaseen annokseen! https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/98339/Veriletut/
Vierailija kirjoitti:
Miten mittasit?
Käytetyt siteet muovipussissa vaakaan, ja tästä painosta vähennetään käyttämättömien paino.
Paljon on toki mennyt vessakeikoilla suoraan pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Rittää just puolikkaaseen annokseen! https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/98339/Veriletut/
Ei riitä, koska kuukautisvuoto ei ole kokonaan verta. 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tullut ekana vaan toisena ja kolmantena päivänä, ei kestänyt pää eikä kroppa, sain kohdunpoiston.
Mulle tulossa myös.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulossa myös.
Ap
Siis kohdun poisto tulossa? Onnea! Aivan ihanaa elämää ilman vuotoja.
Kerran elämässäni olen kokeillut kuparikierukkaa. Seurauksena vuodot, joita varten olisi alkupäiviksi tarvittu tamponin ohella siteeksi tyyny ellei patja. Menkat kestivät viikon ja välillä tiputteli.
Aikani sinnittyäni menin gynelle ja tiedustelin, että perustuuko kierukan ehkäisyteho siihen, että nainen vuotaa kuin seula. Ei kuulemma, mutta suosiolla vetäisi vempeleen pois.
Joskus nelikymppisenä alkoi sitten harvakseltaan olla näitä syöksyvuotopäiviä kunnes menkat loppuivat kokonaan kun olin 47-v. Mutta sitten seurasi muuta vähemmän mukavaa...
En tietenkään, normaali koko vuodon koko on puoli kahvikupillista, ei litratolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulossa myös.
ApSiis kohdun poisto tulossa? Onnea! Aivan ihanaa elämää ilman vuotoja.
Adenomyoosiepäily on. Sitä ei kai varmaksi voi sanoa, ennen kuin kohtu patologin pöydällä.
Kiitos onnitteluista! Taidat tietää, mistä puhun.
Mulla tuota n 250 ml on aika monta päivää. Nuorempana oli aina korkea hemppari, nyt tietty anemia, mutta luulen, että minunkin vointi kohenee hurjasti.
Ikää nyt 40, tätä vaivaa lukuun ottamatta oon hyväkuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulossa myös.
ApSiis kohdun poisto tulossa? Onnea! Aivan ihanaa elämää ilman vuotoja.
Adenomyoosiepäily on. Sitä ei kai varmaksi voi sanoa, ennen kuin kohtu patologin pöydällä.
Kiitos onnitteluista! Taidat tietää, mistä puhun.
Mulla tuota n 250 ml on aika monta päivää. Nuorempana oli aina korkea hemppari, nyt tietty anemia, mutta luulen, että minunkin vointi kohenee hurjasti.
Ikää nyt 40, tätä vaivaa lukuun ottamatta oon hyväkuntoinen.
Minä olen kans 40, ja on kyllä harmittanut etten aiemmin älynnyt kohdun poistoa vaatia. Sitten kun älysin niin todella nopeasti sain leikkaus ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mittasit?
Käytetyt siteet muovipussissa vaakaan, ja tästä painosta vähennetään käyttämättömien paino.
Paljon on toki mennyt vessakeikoilla suoraan pönttöön.
Alapeukuttajille tiedoksi, että lekurin neuvo oli tuo. Ainakin vuodon kokoluokka selviää.
Mulla on lunetten kuppi koko 2. Sen kerkesin täyttää 7 päivänä neljä-kuus kertaa.
Harmi että oon vielä tosi nuori ja lapset haaveissa, joten hormoonit ei auta ja mitään pysyvää ei todellakaan. Nyt onneks raskaana, mutta kattoopa sitten synnytyksen jälkeen miten käy ja miten helvetisti tuun sitten vuotamaan!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lunetten kuppi koko 2. Sen kerkesin täyttää 7 päivänä neljä-kuus kertaa.
Harmi että oon vielä tosi nuori ja lapset haaveissa, joten hormoonit ei auta ja mitään pysyvää ei todellakaan. Nyt onneks raskaana, mutta kattoopa sitten synnytyksen jälkeen miten käy ja miten helvetisti tuun sitten vuotamaan!
Monilla luonnostaan runsasta vuotoa vähentää Caprilon. Onko kokeiltu? Ei sovi kaikille. Pyydä lekurilta, kun se tilanne taas on.
Kaikkea hyvää odotukseen!
Mulla on juuri tuollaista että ekan vuorokauden aikana tulee jatkuvasti hulahtamalla isoja määriä, sitten muut päivä vaan tippoja. Ei paljon voi mihinkään mennä, tamponi ja side molemmat samanaikaisesti käytössä, silti pitää tunnin välein vaijtaa.