Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiertymät alapäässä, apua!!

ap
05.01.2018 |

Harrastimme seksiä poikaystäväni kanssa aktiivisesti viime viikon to-su ja jo silloin sunnuntaina tunsin alapäässä reiän alapuolella olevassa hieman 'löysemmässä nahassa' (en tiedä ymmärtääkö kukaan missä:D) kirvelyä. Mulla on monesti tuo sama kohta ollut herkillä seksin jälkeen ja haavat/hiertymät on parantuneet melko nopeasti rasvaamalla. Nyt tällä kertaa kuitenkin hiertymät on edelleen 'aktiivisena' monen päivän jälkeen. Olen yrittänyt pitää hiertymät puhtaina, laittanut bepanthenia, talkkia ja vauvaöljyä. Pahin kirvely on loppunut, mutta esim. pyyhkiessä sattuu. Kutinaa oli aluksi mutta nyt ei enää. Jäljet ovat pyöreitä ja niitä on ehkä 3kpl, ei millään tavoin rykelmissä. Näyttää että niihin yrittäisi kasvaa ihoa päälle. Lisäksi niistä erittyy hieman keltaista, luulen että vähän mätivät, oisko tulehtunu? :/ Muita oireita ei ole tällä hetkellä.
Sukupuolitauteja olen menossa testauttamaan ensi viikolla ihan varalta, vaikka saman kumppanin kanssa olen hieman yli vuoden jo ollut ja hän käynyt testeissä keväällä puhtain tuloksin, sekä tiedän ettei uskoton ole ollut.
Onko kellään ollut tämmöstä ja miten ootte hoitaneet? Antakaas diagnooseja pelokkaalle :'D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes

Vierailija
2/14 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttele ahkerasti ja hae apteekista Linola-voidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes minullakin kävi mielessä, mutta ei ehkä näytä oikein siltä. Mistäs näistä kuitenkaan tietää, testeissä viimeistään selviää.

-ap

Vierailija
4/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei selviskö sulle ikinä mitä se oli kun mulla on nää täysin samat oireet ???

Vierailija
5/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut samanlaisia tai yksi tulee aina ja katoaa. Kustessa kirvelee jne..ei se mikään herppes ole.

Vierailija
6/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen voide

Vierailija
7/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vanha ketju. Se on hiiva kun tekee haavoja alapäähän. Siinä vaiheessa kun niitä haavoja tulee niin se on ollut hoitamatta jo todella pitkään. Voi joutua syömään parikin kuuria peräkkäin että lähtee.

Vierailija
8/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceridal öljy. Lactal vagitoriot. Liukaste jatkoon.

Vierailija
9/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei selviskö sulle ikinä mitä se oli kun mulla on nää täysin samat oireet ???

Samaa kiertopalkintoako paneskelit? Mut joo, se mikälie n##kerisankkeri kuulostaa just tuollaiselta kirjavalta mädältä alapäässä...

Vierailija
10/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkäise tervaa kunnon kerros niin ongelmaa ei ole jatkossa.

Vierailija
11/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla samaa vaivaa ja lisäksi hillitön kutina ja kirvely, vaikken seksiä ole aikoihin harrastanutkaan. Ensin luulin, että hiivaa. Ei auttanut useampi hiivalääkekuuri. Lääkäri epäili limakalvojen kuivuutta, sain estrogeenigeeliä. Ei auttanut sekään. Nyt menossa bakteerilääkekuuri. Se on eka joka vaikuttaa nyt vähän tepsivän. Jää nähtäväksi onko pitkäaikaisia tuloksia.

Vierailija
12/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuleeko hiivasta mahollisesti tommosia pyöreitä ja kipeitä haavoja?

Vierailija
13/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä miettimään. Hiivakuuri maksaa halvimmillaan alle 6e. Pilleri helttaan ja katsoo pari kolme päivää helpottaako. Menee lääkäriin jos ei helpota.

Vierailija
14/14 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä miettimään. Hiivakuuri maksaa halvimmillaan alle 6e. Pilleri helttaan ja katsoo pari kolme päivää helpottaako. Menee lääkäriin jos ei helpota.

Tuostahan se oma painajainen alkoi, pikkusen oli kutinaoireita ja Diflucan naamaan.. No kappas kun tulikin allerginen reaktio toistopunoittuma. Siinä kuule juostiin erikoislääkäreillä ennen kuin sain oikean diagnoosin.

Sitä ennen veikkailtiin herpestä, kuppaa, ym pientä kivaa...kaikki toki omakantaan kirjattuna diagnooseiksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi