Kerroin ystävälleni olevani raskaana, totesi että onneksi aina voi tehdä abortin. Mikä ihmisiä vaivaa
Kun toisen onni täytyy yrittää pilata vittuilulla?
Olimme yrittäneet mieheni kanssa vauvaa jo yli vuoden. Vuhdoin tärppäsi.
Tiedän että "ystäväni" on vela, mutta miksi olla vihamielinen toisen onnesta?
En yrittänyt puhua mitään vauva tai raskaus-juttuja hänelle, kerroin vain uutisen.
Totesi tosiaan että "onneksi ei ole vielä niin pitkällä ettet voisi tehdä aborttia".
Taitaa olla entinen ystävä hän.
Kommentit (23)
Jotkut ihmiset on idiootteja. Miten olet pitänytkin ystävänäsi tuollaista? Jos hän kerran tietää että haluatte vauvan, tuo on ruma kommentti.
No tedellakin on entinen ystäväsi.
Itse en ottaisi tuollaista mätäpaisetta elämääni.
Omituinen kommentti. Eikö siis tiennyt että olette yrittäneet vauvaa pidempään ja on toivottu raskaus?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset on idiootteja. Miten olet pitänytkin ystävänäsi tuollaista? Jos hän kerran tietää että haluatte vauvan, tuo on ruma kommentti.
Kommenttinsa tuli ihan puun takaa.
Yritä siinä sitten sopertaa että tämä oli kyllä ihan toivottu asia.
Ikää meillä on 30 vuotta.
Ap
Miksi pitää kertoa? Ei kaikkea kannata muille kailottaa.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen kommentti. Eikö siis tiennyt että olette yrittäneet vauvaa pidempään ja on toivottu raskaus?
Olin kyllä asiasta maininnut, mutta emme olleet sen enempää jutelleet koska tiesin ettei hän tahdo puhua vauva-juttuja. Säästin ne jutut sitten ihmisille jotka asiasta tahtoivat keskustella.
Mutta siis tiesi kyllä että toivoimme kovasti lasta. Siksi kommenttinsa tulikin järkytyksenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kertoa? Ei kaikkea kannata muille kailottaa.
Mielestäni ihan oleellinen asia kertoa ihmiselle jota olet pitänyt läheisenäsi.
Ap
Ei tuo ole mielestäni vittuilua, kylläkin ajattelemattomasti sanottu. Hän ei varmaan itse halua lapsia ja ajattelee asiaa vain omalta kannaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei ystäväsi olekkaan vela vaan kateellinen raskaudestasi?
Olen 99% varma että hän on vapaaehtoisesti lapseton. Tunnen hänet kuitenkin niin hyvin. Tai sitten en..
Ap
Hän varmaan pelkää, että "menettää" sinut nyt vauvalle. Tökerösti silti sanottu.
Suomalaisten ÄO on laskenut tutkimuksienkin mukaan..ehkei enää osata "olla hiljaa jos ei ole mitään positiivista sanottavaa" vaan kailotetaan pään sisältä kaikki ulos ilman itsekritiikkiä. Älä välitä kommentista ap, onnea raskaudesta! <3
Olisitko yhtä suuttunut jos hän olisi kysynyt "Oliko vahinko?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 99% varma että hän on vapaaehtoisesti lapseton. Tunnen hänet kuitenkin niin hyvin. Tai sitten en..
Ap
No, hän varmasti tuntee sinut yhtä hyvin ja sen takia suositteli aborttia.