Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko postinjakajilta saneerattu sadevaatteet säästötoimena?

Vierailija
05.01.2018 |

Mietin vaan kun postinjakaja tuli kunnon vesisateessa vastaan ilman mitään sadevaatteita eikä se ollut ensimmäinen kerta. Sininen työulkoilutakki oli niin märkä että se rinnan päältä oikein valui vettä. Oli varmaan ihan läpimärkänä koko tyttöparka.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Postin järjestämässä henkilökohtaisen avustajan työssä olisi hyville sadevaatteille monasti tarvetta. Kun työhön kuuluu ulkoilua ja saattoapua asioille ja itse sadevaatteisiin pukeutuneet avustettavat kävelevät huonosti ja hitaasti tai heitä saa lykkiä pyörätuolilla niin siinä on itse pian tavallisissa ulkoiluvaatteissa läpimärkänä.

Vierailija
22/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää, jos ei ole sadevaatteita firman puolesta. Kuitenkin tuollainen aina ulkona -työ, jos ajaa pyörällä tai työntää kärryä. Pitäisihän se postinkantaja tunnistaa postinkantajaksi myös vaatteittensa perusteella, joten aika pöhköä, jos omia sadevaatteita joutuu siinä päällä pitämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..ja tuohon vielä, että kaikella tilapäisavulla ei ole työvaatteita, kun ne on tilattava ja lyhyempiä työsuhteita varten niitä ei monessakaan toimipisteessä tilata.

Vittu, eihän postissa ole enää kuin lyhyitä työsuhteita.

Niistäkin pisimmät on varattu nurtsinleikkaajille ja mummojen safkojen kuskaajille.

No kyllä niitä aika paljon on pitkäänkin postin palkaalistoilla olleita. Sijaiset taas ovat osin vuokrafirman kautta  tulleita.  Olen itse ollut postissa nyt 15 vuotta, en ole ikinä leikannut nurmikkoa, enkä kuljettanut ruokia mummoille. Olen sensijaan ollut lajittelukeskuksessa, autokuskina ja ihan normijakelussa kärryllä tai fiillarilla.

Vierailija
24/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni se oli goretex, kun itse jaoin. Suurin osa ajasta ainakin keskustan piirillä meni sisätiloissa ja vain siirtymät talojen välillä olin ulkona, joten siinä ei ainakaan pahasti kerinnyt kastumaan. Mikäänhän ei estä tosiaan ottamasta omaa sadetakkia reitille mukaan.

Vierailija
25/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa työssä työnantajalta kunnon ulkovaatteita saa. Itse ulkoilen 1-4 h kelissä kuin kelissä jokaisena työpäivänä ja itse joudun vaatteeni ostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi