Doc Martin -fanit, kausi 8 tuli katsottua, ja
mitä kaipaan sisältöön, olisi enemmän hellyyttä Louisan ja Martinin välille. Onko kukaan muu ajatellut samoin? Miksi edes muutamia suukkoja esim. aamuin illoin parin välillä ei näytetä? Rakastan tätä sarjaa todella, mutta mielestäni pariskunnan välisiä hellyydenosoituksia saisi olla enemmän. Olen kiinnittänyt niiden puuttumiseen huomiota parin viimeisen kauden aikana.
Mitä mieltä olette muut fanit?
Muita huomioita sarjasta: apteekin rouva Tishell käy vain paremmaksi ja paremmaksi, hänelle saa tosissaan nauraa -loistonäyttelijä tämä Selina Cadell. Poliisi Joe Penhalen hahmo on todella hyvä! Docin sihteeristä, Morwennasta, en oikein perusta. Se aiempi,oranssitukkainen, oli todella hyvä.
Jättäkää muutkin ajatuksianne sarjasta, niitä vastaanottaa tosifani 😊
Kommentit (6)
Minäkin tykkään sarjasta, mutta en hullun lailla. Tämä eilen päättynyt kausi oli minusta aika tylsä. Mikään hahmo ei kehittynyt, toistettiin koko ajan samoja juttuja. Tykkään Morwennasta, vaikka nyt oli tylsä, aiemmin kehittyi hienosti vastuulliseksi ja osaavaksi avustajaksi. Poliisi Joe on jo liian paljon hölmölän puolella, että olisi kiinnostava.
Hahaa, samaa mietin kerran, kun olin kaksi kauden katsonut! :) Juuri ne hieman kömpelön oloiset hellyyden osoitukset olivat parhaita ja odotin, että niitä olisi ollut enemmän. N43
Pitkitetty. Samaa kuviota 8 kautta. Suosikkini on docin täti. Ja Luisan vaatteet.
Minä olen kiintynyt kaikkiin vakityyppeihin tuossa sarjassa. Ikävä tulee, kun se taas loppui. Jaksot sen kuin paranivat ed. kaudesta. Voi olla, että vauhtia oli hiukkasen liikaakin joissakin osissa. Loistava ja viihdyttävä sarja kaiken kaikkiaan ja hyvät näyttelijät.