Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoäitini maksoi 3000€ pikavippini pois, nyt vaatii että maksan hänelle 50€/kk takaisin

Vierailija
05.01.2018 |

Tuo maksaminenhan jatkuisi loputtomiin. Mitään virallista paperia asiasta ei ole, joten voinko vaan jättää maksamatta? Ei kai sitä vippiä saada enää minun nimiini kun on kertaalleen maksettu?

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta teitä lapsenlapsia on? Jos jätät tuon 3000€ maksamatta, mummo joutuu maksamaan kaikille muille 3000€ tasapuolisuuden vuoksi. Jos teitä on vaikka kuusi, niin viidelle pitäisi maksaa, se on yhteensä 15000€. Ehkä mummolla ei ole niin paljon rahaa?

Jos olisit oma lapseni, pitäisin kyllä huolen että puolen miljoonan perintö jää saamatta.

Vierailija
42/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo yrittää opettaa sinua, mutta näyttää oppii menemään hukkaan.

Koettappas nyt vähän miehistyä/naisistua ja kantaa vastuu itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

On täysin hemmoteltu, vastuuton vatipää.

No, oppii kyllä vuosiensaatossa. Mut tulee olemaan kova koulu. Aiheesta.

Vierailija
44/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo maksaminenhan jatkuisi loputtomiin. Mitään virallista paperia asiasta ei ole, joten voinko vaan jättää maksamatta? Ei kai sitä vippiä saada enää minun nimiini kun on kertaalleen maksettu?

Tottakai voit jättää maksamatta. Mitään ei tosiaan ole millään paperilla ja vippi on maksettu. Mutta älä sitten ihmettele jos kukaan suvusta ei toiste lainaa sinulle enää mitään eikä auta pulasta, kun olet törkeä mummonryöstäjä.

Terveisin äiti

Vierailija
45/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo voi olla sitä ikäpolvea, joka olisi automaattisesti ja pyytämättä maksanut rahat, ehdottanut takaisinmaksusuunnitelmaa itse jne. Siksi hän ei tehnyt velkakirjaa, koska tuollaiset asiat ovat hänelle itsestään selviä. Sulta joutuu pyytämään, kun et itse ymmärrä.

Vierailija
46/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävytön mummo! Eikö se voi käsittää, että tarvitset rahaa NYT, etkä vasta sitten kun se on delannut? Ties vaikka mummo hassaisi perintösi kaikenmaailman bingoihin ja eläkeläisretkiin!

Ehkä, tämä oli mummon tapa säännöstellä peli ongelmaa. Harrastaa "rahanpesua" veikkaukselta kierrättämällä tyttären kautta takaisin itselle. +-0 sanoisin.Jos hän on rayn orja.

Maailma tuntus pyörivän sillä, ettå ihminen kierrättää rahan tyhjään merkittävien asioiden sijaan.

Kuka tuhlaa ja kusettaa taitavimmin pärjää. Hyvä luontoisimmat kuolevat ensin. Minusta tämä on maailman ongelmien ydinasioita.

Vierailija
47/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuutonta. Huomaa kyllä, että sinä et apua ansainnut. Mummoraukka.

Vierailija
48/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa että tällaisia ihmisiä ei ole olemassakaan vaan tämä on trolli, pliis sanokaa!

Vierailija
49/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalinen velvollisuus on maksaa takaisin. Mummo luotti sinuun. Luottamus on tärkeimpiä ominaisuuksia ihmisessä. Vain lurjus jättää maksamatta. Mummolla on varmasti keinoja myös näyttämään, mitä luottamuksen menettäminen jatkossa tarkoittaa.

Vierailija
50/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa että tällaisia ihmisiä ei ole olemassakaan vaan tämä on trolli, pliis sanokaa!

Sinä olet trolli.

Vierailija
51/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on trolli tietysti!

Vierailija
52/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi ja mummon ikä?

Vierailija
53/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka sinä kuvittelit, että mummo hyvänhyvyyttään antaa sinulle 3000 € rahaa. Tottakai sinun pitää maksaa takaisin.

Ota vastuu tekemisistäsi!

Vierailija
54/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli aiheuttanut mulle ongelmia, saanut mun kerran suostuttua hänen autonsa haltijaksi ja myöhemmin hän törttöili tämän autonsa kanssa, aiheuttaen mulle lisäveron maksettavaksi.

Hän ei edes suunnitellut maksavansa sitä pois, ja niin minulta meni luottotiedotkin.

Ajattelin etten ikinä kerro kenellekkään tästä, hävetti niin paljon.

Mutta sitten tuli päivä kun oli pakko omalle isälleni kertoa. Hän oli ostamassa mulle autoa.

Niin siinä sitten kävi että isäni maksoi tuon lisäveron pois ja kustansi autonkin.

Ehdotin että maksaisin hälle takaisin pienissä erissä, mutta hän ei halunnut mitään.

Ehkä tässä vielä pääsen maksamaan hänelle, kun saan töitäkin enemmän.

Mun isä on niin äärettömän kultainen.

Vierailija
55/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isoäidilläsi antaa rahaa kaikkien lastenlastensa typeryyksiin?

Vierailija
56/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä tyhmiä, kiittämättömiä penskoja. Ihan aikuisten oikeestiko kehtaat märistä tuosta 50€/kk? Mummusihan auttoi sut hel****n yli. Koitahan osoittaa kunnioitusta mummollesi.

Vierailija
57/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä kirjoitti:

Isoäitisi on tyhmä kun maksoi vippisi takaisin ja sinä tietenkin olet kelvoton nulikka ja kuset vanhuksen varpaille jättämällä korvaamatta saamasi avun.

Missä mainittiin ap/provon sukupuoli?

Vierailija
58/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää!!!!! Tottakai sä maksat hänelle sen 50€/kk. Mummosi voisi ihan hyvin pyytää jopa 100-150€/kk. Mene laps rakas itseesi. Iäkäs ihminen hyvää hyvyyttään kuittaa sun loputtoman velkakierteen ja sinä kiittämätön lapsi vielä jaksat nutista siitä, kun et halua maksaa takaisin. Häpeä. Ymmärräthän, että sait vielä korottoman ja kuluttoman kk lyhennyksen?

Vierailija
59/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätinkin tässä juuri etten haluakaan lapsenlapsia.

Vierailija
60/170 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai maksat takaisin. Tyhmäkö olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän