Kerro etunimesi, arvioin millainen ihminen mahdollisesti olet
Kommentit (159)
Oon oottanut Maijalle tulkintaa nyt jo kohta viikon. Oi ap olet hyljännyt minut. Miksi tehdä tällainen aloitus, jos ei sitoudu siihen.
Maija, olet ruskeatukkainen, rauhallinen ja lämminääninen nainen, keski-iässä. Olet matematiikassa taitava, ehkä jopa tehnyt siitä ammatin jollakin lailla. Haluaisit koiran tai muun lemmikin, mutta jostakin syystä et voi sitä hankkia. Voi olla myös lasten kanssa tekemisissä, joko sinulla on niitä paljon tai olet työssä lasten kanssa. Lempivärejäsi ovat lila, musta ja beige.
Viivi, sinun kanssasi on ihana olla. Olet iloinen, räiskyvä, rohkea, puhelias. Taidat olla kova bilettämään tai muuten haalit ihmisiä ympärillesi. Olet töissä papereiden kanssa, ja se on sinusta tylsää, mutta onneksi on vapaa-aikaa. Rakastat eläimiä, lapsia, vanhuksia, ainakin ajoittain. Joskus haluat jäädä sänkyyn koko päiväksi murjottamaan, mutta se kestää vain hetken, sitten taas säkenöit!
Erkki, sinä olet turvallinen, tavallinen suomalainen mies. Anoppien unelmavävy. Olet käsistäsi taitava, teet mielelläsi pientä remonttia ja puuhailet yksinkin, ei ole pakko olla koko ajan ihmisiä ympärillä. Olet jotenkin tekniikan kanssa tekemisissä töissäsi. Kalastat tai suunnistat tai metsästät aika ajoin tutussa miesporukassa. Niiltä reissuilta ei sitten kerrota kotona kaikkea! Sinulla on vaimo, joka arvostaa sinua.
Tuija, sinä olet oikea energiapakkaus. Johdat mielelläsi toisia, olet ehkä opettaja tai muuten johtavassa asemassa työelämässäsi. Saat paljon aikaan, olet nopeaälyinen ja nopeakielinen. Olet kiinnostunut uskonnoista tai filosofiasta. Sinulla on lapsia, voi olla myös muita kuin omia lapsia, joista pidät huolta. Rakastat ruuanlaittoa, tai ainakin blogien seuraamista, sisustat myös mielelläsi. Lempivärisi ovat sininen, musta ja valkoinen.
Sallamaari, sinulla on värisilmää ja taiteellisuutta. Pukeudut mielelläsi erikoisesti, teet vaatteita tai sisustusasioita kotiin. Unelma-ammattisi olisi sisustussuunnittelija, mutta et tee sitä työksesi. Olet ehkä aptekissa tai kaupassa töissä. Rakastat kaikkea kaunista, kukkia, musiikkia jne. Sinulla on tytär ja poika.
Vierailija kirjoitti:
Nimiä tulemaan!
Ok, olen Edla Maria.
Vierailija kirjoitti:
Maija, olet ruskeatukkainen, rauhallinen ja lämminääninen nainen, keski-iässä. Olet matematiikassa taitava, ehkä jopa tehnyt siitä ammatin jollakin lailla. Haluaisit koiran tai muun lemmikin, mutta jostakin syystä et voi sitä hankkia. Voi olla myös lasten kanssa tekemisissä, joko sinulla on niitä paljon tai olet työssä lasten kanssa. Lempivärejäsi ovat lila, musta ja beige.
Oi kiitos :) Olen oikeasti ruskeatukkainen, rauhallinen ja lämminäääninen. Olen alle 30 (eli en ihan vielä keski-ikäinen) ja matemaatikassa olen vain hyvä, ammattiini se ei liity mitenkään. Haluaisin koiran. Lapsia ei ole (enkä työskentele niiden kanssa), mutta pidän lapsista paljon. Lempiväreistä oikein osui lila. :)
Tiia