Maanantaina pitää lähteä
Ei ole sitten enää perhettä, kotia eikä työpaikkaa.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja, sä olet niin hulvaton. :D
Piristit taas harmaan perjantaipäivän valoisilla avauksillasi! :D
Kiva että sinua hauskuttaa se että joudun asunnottomaksi ja työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun omat rahat ihan loppu?
On
Minne sä maanantaina muutat? Eikö nyt kannattais etsiä asuntoo, eikä notkua palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Minne sä maanantaina muutat? Eikö nyt kannattais etsiä asuntoo, eikä notkua palstalla?
Olen mä sitä hakenut mutta ei oikein löydy. No ehkä mä keksin jotain kiusaa miehelle että saan asunnon.
Ei mies väkisin voi sua tuupata torpasta ulos noin lyhyellä varotusajalla. Kampeat kovasti vastaan jos yrittää tai nostat ukon ulos.
Tuu meille, Ammattivalittaja! Mulla on viiniäkin litratolkulla!
Oi ammattivalittaja! Ethän kuitenkaan meitä hylkää, vaikka kotisi ja perheesi hylkäätkin? Tämä palsta ei olisi entisellään ilman sinun päiväkirjaasi.
Monelta poika tulee kotiin? Eli kauanko vielä tappelette?
Vierailija kirjoitti:
Oi ammattivalittaja! Ethän kuitenkaan meitä hylkää, vaikka kotisi ja perheesi hylkäätkin? Tämä palsta ei olisi entisellään ilman sinun päiväkirjaasi.
En mä perhettäni hylkää. Lapsi on varmaan enemmän tulevaisuudessa minulla kuin miehellä kun saan asuntoasiat kuntoon.
Hienoa. Äkkiä sä ne asuntoasiat saat kuntoon, kun olet tuommoinen aikaansaava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mä sitä hakenut mutta ei oikein löydy. No ehkä mä keksin jotain kiusaa miehelle että saan asunnon.
Tämä on nerokas strategia.
Asunnon saa helpoiten juuri tekemällä kiusaa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Äkkiä sä ne asuntoasiat saat kuntoon, kun olet tuommoinen aikaansaava ihminen.
Reps.... 😂😂😂 sori, ammattivalittaja, mutta tämä kommentti on hulvaton 😂😂😂
Millaista kiusantekoa on mielessäsi? Aiotko tehdä ruokaa?
Monday, Monday...
Näen jo sieluni silmin ammattivalittajan selän, kun se usvan leijaillessa hitaasti kävelee kohti horisonttia. Ja sitten The End.
Ei sun tarvitse lapsen kanssa lähteä minnekään, vaikka mies omistaisi talon. Pyydä kirjallinen häätöilmoitus, ja saat noin 3-6kk muuttoaikaa. Ota heti myös yhteyttä paikalliseen turvataloon, mihin voit ensisijaisesti mennä. Sinä olet joutunut taloudellisen hyväksikäytön uhriksi. Sinulla on teetetty ilman korvausta vuosikaudet ilmaiseksi kotitöitä ja kun olet halunnut tauon, niin luonnehäiriöinen miehesi rankaisi siitä välittömästi. Nyt on aika nousta ehkä jopa narsistimaista miestäsi vastaan. Muista myös, että avoliitossa olet oikeutettu omaisuuden jakoon, jos pystyt todistamaan kotiorjuutesi. Lisäksi jos on vielä henkisen pahoinpitelyn lisäksi hakannut sinua, niin olet oikeudessa vahvoilla. Pidä puolesi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Millaista kiusantekoa on mielessäsi? Aiotko tehdä ruokaa?
Tekee varmaan miehen inhoamaa hernekeittoa:)
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse lapsen kanssa lähteä minnekään, vaikka mies omistaisi talon. Pyydä kirjallinen häätöilmoitus, ja saat noin 3-6kk muuttoaikaa. Ota heti myös yhteyttä paikalliseen turvataloon, mihin voit ensisijaisesti mennä. Sinä olet joutunut taloudellisen hyväksikäytön uhriksi. Sinulla on teetetty ilman korvausta vuosikaudet ilmaiseksi kotitöitä ja kun olet halunnut tauon, niin luonnehäiriöinen miehesi rankaisi siitä välittömästi. Nyt on aika nousta ehkä jopa narsistimaista miestäsi vastaan. Muista myös, että avoliitossa olet oikeutettu omaisuuden jakoon, jos pystyt todistamaan kotiorjuutesi. Lisäksi jos on vielä henkisen pahoinpitelyn lisäksi hakannut sinua, niin olet oikeudessa vahvoilla. Pidä puolesi nyt.
Hyvä neuvo, mutta ihan turha. Ap ei edes huomenna muista tehneensä tätä alotusta. Nää draamat on jo niin tuttuja.
Miksi tänne kerääntyy kiusaajia mässäileen toisen huonolla tilanteella...vähäjärkistä kouluttamatonta pohjasakkaa..
Millaista säätä sinne on luvattu maanantaiksi? Toivottavasti ei tule kovia pakkasia niin ulkona tarkenee köpsötellä.