Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin mä vien 7 vee lapseni ensi yöksi, kun mulla on töitä??

Vierailija
13.04.2006 |

En mä voi mukaankaan ottaa. Ei ole ketään sukulaisia, kavereita, KETÄÄN, joka voisi lapseni nyt ottaa.

Mieheni lähti pitkälle matkalle, joten olen tässä joutunut aina valvomisen alkaessa miettimään pääni puhki, että mihin saisin lapseni. Toissa yön oli kaverini täällä, eilen meni naapurin tädille. Nyt en keksi enää mitään. Kenellekään ei sovi.

Eipä työnantajankaan tarvitse ymmärtää poissaoloa sen takia, ettei lapselle ole löytynyt hoitajaa. Hyviä ideoita kellään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot töissä..

Vierailija
2/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä olisi löytynyt ihan tyhjä lastensänky vielä huoneesta, jossa kukaan ei muuten nuku.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on turha enää MLL:n kautta yrittää saada hoitajaa. Etkö voisi viedä

esim. työtoverillesi, joka vapailla. Ja maksaa kanssa siitä hoidosta.

Vierailija
4/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sen käydä yksin koulussakin. Anna puh. nro mistä sut tavoittaa tarvittaessa. Ja aamulla tulet kumminkin herättämään sen kouluun.

Vierailija
5/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen onneksi hoitoon naapurin kiltille tädille. Kiitos myös teille kultaisille ihmisille, jotka tarjositte apuanne.

Vierailija
6/15 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 7 v on kyllä liian pieni jotta voisi jäädä yksin kotiin, kuten joku tuossa aiemmin on ehdottanut.

Hyvää työtä ap. lle, tämä lähtee nyt nukkumaan...

Vierailija
7/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennustauti tulee yllättäen ja on hyvä selitys. Eikä tartte lääkärintodistustakaan...Mieluummin työnantajan huijaus kuin poikaparkaa riepotellaan yöksi sinne sun tänne.

Vierailija
8/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. " Uusperheyrittäjä" viiden lapsen (ja mies se kuudes) kera:)

Vierailija
9/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä päiväkoteja jossa ympärivuorokautinen hoito. Soita sinne heti!

Vierailija
10/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi taaperoikäistä, menee kasilta jo nukkumaan ja aamulla kuudelta tosin ylös jo.. Jos vaan ei haittaa..

Vierailija
11/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen oli kerran ottanut lapsensa mukaan työpaikalleni yöksi, ja kun siitä jäi kiinni, niin potkut tuli. Että sen ajatuksen ainakin hautaan samoin tein. Mitä ne MLL:n lapsenvahdit maksaa? Saako niitä " tilattua" ihan milloin vaan?

Vierailija
12/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun entinen lapsenlikka asuu nykyään Tampereella, on tosin joka toinen viikko töissä muualla, mutta sen avokkikin on ihan näppärä lasten kans...

Nyt en saa sitä kiinni:(

Vierailija
13/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi olla olemassa jotain helppoa, halpaa ja kätevää lastenhoitopalvelua? -ap-

Vierailija
14/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis katsele tuolta mll:n sivuilta, olisin laittanu linkin, mutta eihän täällä saa enää sellaista tehdäkään...

Vierailija
15/15 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lastenhoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi