Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Räplääkö sun mies koko ajan alapäätään?

Vierailija
05.01.2018 |

Minun miehellä on koko ajan käsi munissa, siis ihan koko ajan. Sitten niillä munakäsillään koskee kaikkeen. Eikä auta vaikka miten asiasta sanoo. Ihan ällöttää..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tällainen keskustelu joskus toissapäivänä jo käyty. Vastauksia löytyy seksi osastolta. Mutta vastaus on kertauksen vuoksi ei. Tuo ei ole normaalia käytöstä.

Vierailija
2/10 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se räpellys oikein johtuu? Kutittaako sieltä vai mikä siinä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole normaalia.... Mikä siellä munissa on, syyhyääkö paikat vai onko niin kiimainen?

Vierailija
4/10 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse sanoo että se on vaan sellainen tapa. Mutta miten kukaan voi tuollaisen tavan itselleen oppia??

Vierailija
5/10 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti räplää, mutta kyllä sillä on käytännössä aina toinen käsi kalsareissa, kun istuu vaikka sohvalla.

Vierailija
6/10 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itse sanoo että se on vaan sellainen tapa. Mutta miten kukaan voi tuollaisen tavan itselleen oppia??

Et ole nähnyt Pulmusia? Siinä tosin ei häveliäisyyden vuoksi koskaan tungettu oikeasti niin sormia muniin asti, mutta siihen aina vihjattiin kun sormet eksyivät rystysiä myöten vyön alle. Ihan perushuttua.

Jos nyt ei ihan hirveästi hikoile, niin eipä niissä munakäsissä mitään ihmeellistä ole ainakaan jos ei ole ympärileikattu. Ihoa siinä vaan kosketellaan. Sama kuin pitäisi sormia ristissä tai nojaisi päätään käteen. Tuleeko siitä kädet likaiseksi?

Vierailija
7/10 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Jos räpläisi, niin ei olisi minun mieheni, jotenkin aika ällöä..

Vierailija
8/10 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kyllä, oli muutenkin epäsiisti ja elämänhallinta hukassa. 

Vierailija
9/10 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä korkeatasoiset kumppanit :D

Vierailija
10/10 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan minua.