Miksi nainen LYÖ kosivaa miesystäväänsä? Nykynaisten ylpeys?
Katselin YouTubesta videoita pieleen menneistä kosintayrityksistä. Tyypillistä näille oli, että kosittava länsimainen nainen löi tai ainakin läimäytti kosivaa miesystäväänsä. Osa löi kättä pidemmällä, yksi nainen esim. Otti viulun käteensä ja löi sillä.
Aasiassa asuneena länsinaisten ylpeys ja parisuhdevihamielisyys ihmetyttää minua suuresti. Mikä on seurustelun todellinen motiivi, jos kosinta on ehdoton ei? Ollaanko sitä vain rahan perässä? Vai tunteeko länsinainen itsensä halvaksi, jos mies luulee hänen suostuvan avioon?
No ainakin miesten sydämen kyseiset naiset saivat tuhansiksi pirstaleiksi. Onhan se kamalaa, jos joku tykkää niin paljon että kosii....
Kommentit (11)
Uskooko joku että nää videot on oikeasti oikeita?:D
Olen nähnyt vain videoita joissa aasialaiset naiset moksivat kosioita.
Kuinka yksinkertainen ihmisen pitää olla, ettei tajua noita videoita käsikirjoitetuiksi? Et kai sinä luule, että kyseessä on aito tilanne?
En hyväksy lyömistä missään tapauksessa. En liioin ole niin tyhmä, että uskoisin kaiken netissä näkemäni todeksi. Enkä haluaisi tulla kosituksi tilanteessa, jossa joku kuvaa sitä. Riittääkö tämä vastaukseksi vai haluatko näkemiesi huvi(?)videoiden perusteella jatkaa naisten vihaamista riippumatta siitä, mitä sinulle vastataan?
Kaikki yoytube-videot ovat aitoja tallenteita todellisista tilanteista...
Kuinka tyhmä ap oikein on? 😀
Minä taas olen nähnyt videoita jossa tuore aviopari esim. leikkaa kakkua, ja morsian pari kertaa vetää kakkulusikan pois sulhasen ulottuvilta jolloin sulhanen tirvaisee vaimoaan naamaan ja nainen alistuu silmänräpäyksessä eikä uskalla edes katsoa enää ylös.
En silti kysele täällä miksi nykymiehet lyövät vaimojaan jo hääjuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yksinkertainen ihmisen pitää olla, ettei tajua noita videoita käsikirjoitetuiksi? Et kai sinä luule, että kyseessä on aito tilanne?
Seuraava kysymys on, miksi nuo tilanteet on katsottu tarpeellisiksi lavastaa? Jokin salattu tarkoitusperä siinä on oltava taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kysymys on, miksi nuo tilanteet on katsottu tarpeellisiksi lavastaa? Jokin salattu tarkoitusperä siinä on oltava taustalla.
Rahahan se siellä taustalla luuraa. Kun saa kuuluisuutta, saa seuraajia, joten saa mainostajia ja voi saada jopa toimeentulon nettivideoiden perusteella. Joillekin riittää se, että joku tunnistaa eli on pikkujulkkis.
Näin netissä videon, jossa mies harrasti seksiä lyhtypylvään kanssa. Miksi kaikki länsimaiset miehet ovat nykyisin niin kieroutuneita? Onko länsimaisessa ruuassa jotain ainesosia, jotka ovat vääriatäneet heidän geeniperimäänsä, että seksiä voi harrastaa ainoastaan julkisessa katutilassa sivullisten katsoessa metallinpätkän kanssa? Ei ihme, että syntyvyys on kääntynyt laskuun.
Kyllä minä löisin ja lujaa jos ex mieheni (väkivaltainen mt-ongelmainen) taas tulisi kukkapuskan kanssa kosimaan "elämänsä naista" eli minua. Sairas mikä sairas, luonteeltaan hirviö. Kerrankin saisi maistaa omaa "lääkettään". Sivullisille se kosinta voisi olla ihanan romanttista, kun eivät taustoja tiedä. Minulle hyvinkin traumaattinen kokemus, joka saisi voimaan fyysisesti pahoin pitkän aikaa.
Niin, en voi tähän vastata kuin omasta puolestani. Itse en halua naimisiin ja olen sen miehelleni sanonut monesti. Jos hän kosisi, tuntuisi siltä ettei hän kunnioita minun toiveita/suunnitelmia tippaakaan. Tosin en kyllä ikinä löisi ketään.